středa 16. března 2016

RECENZE ESTYLE : EYESHADOW PALETTE 08 POSH, WATERPROOF EYELINER 06 SILVER

Ahoj, vím, že je už středa a články mohli být už od pondělka, ale soustředila sem se první dny v týdnu hlavně na sebe a naše holky, bylo nádherně a já nechtěla sedět u pc :) Ale to je jedno, jsem tady pro vás dneska s článkem o kosmetice E-style. Jedná se konkrétně o paletku stínu s názvem Posh a voděodolnou tužku na oči, jak název článku napovídá.

Produkty mi byly zaslány jako Vánoční dárek (je to dlouho, já vím), ale pokud si nenapíšu na co chci psát recenze, tak to prostě potom nevím.. :D Proto si píši seznam proti zapomínání. :) 


Prvním dnešním adeptem je tužka na oči v odstínu 06 Silver. 

- jedná se o voděodolnou tužku na oči (opravdu je voděoodolná a dlouhodržící)
- má výborné krytí a opravdu krémovou konzistenci
- krátce po aplikaci se s ní dá pracovat (rozmazávat atd.), ale jak zaschne nikam se nehne
- je vhodná do oka na vodní linku
- obsahuje 1,4 g produktu a stojí 52 Kč což je na kvalitu opravdu slušná cena
- prodává se v 6-ti odstínech


Proti tužce opravdu nemám co namítat, kromě toho, že na při prvním použití mě trochu po dokončení líčení pálily oči, ale při další aplikaci jsem to už necítila, nejsem si ale jistá, zda to bylo tužkou. Doporučuji a byla bych ráda, kdyby měli i třeba nude a bílý odstín, to by bylo super. :)


Paletka 08 Posh je jejich myslím zatím posledním výtvorem. Je složená z lesklých stínů, matný zde nehledejte, stíny se do sebe krásně rozmazávají a i s celo lesklou paletkou lze vytvořit spoustu líčení aniž by jste museli sahat po jiných očních stínech.


- paletka má výbornou pigmentaci (hlavně poslední dva odstíny)
- s bází mi na víčku vydrží celý den
- stíny jsou lehce prášivé (ale to je kvůli vysoké pigmentaci, což mi jako nějak extra nevadí), poslední dva jsou na tom s prášivostí nejhůře 
- každý stín váží 1,9 g 
- paletka stojí 259,- Kč


Nejvíce sahám po posledních dvou stínech, ráda si je dávám přes celé víčko, jen rozmažu v ohybu oka, hodím řasenku a oči jsou nalíčené. Na fb Kosmetiky E-style jsem viděla spoustu nádherných líčení s paletkou, takže tam určitě mrkněte.

Pokud jste spíš na neutrálnější stíny mrkněte na eshop ZDE a podle mě si tam najde to své každý. :)

Kosmetika Estyle je u nás lehce dostupná značka, která je podle mě na vyšší úrovni a za přijatelnou cenu. 

Napište mi do komentářů, zda nějaký produkt této značky vlastníte a jak jste s ním spokojené. Budu se těšit na odpovědi. :)

Krásný den přeji.
Nikča

5 komentářů:

  1. Od této značky stále nic nevlastním. Líbí se mi tyto paletky stínů, někdy bych si jednu chtěla pořídit protože je menší, skladnější a obsahuje stíny dobře k sobě kombinovatelné. Co jsem takhle viděla líčení na ostatních blogách, zdají se být pigmentované už od pohledu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na Estylu ujizdim hodne. Jejich pudr pouzivam skoro denne a paletky si take nemohu vynachvalit - mimochodem, tuto mam taky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Paletka se mi moc libi. :-)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Mám 3 paletky, samostatné stíny, tužku na obočí, tvářenku, řasenku, rtěnku, konturku a lesky. Všechny výrobky splnily moje očekávání. Jen tvářenka je až tak hodně pigmentovaná, že si musím dát obrovský pozor, abych to s ní už v prvním tahu nepřehnala. Stíny jsou perfektní a zasunuly do šuplíku i drahé paletky od démonizované firmy Urban Decay.

    OdpovědětVymazat
  5. pár stínů od nich doma mám :) pak jsem měla tvářenku, ale vybírat odstín přes internet není pro mě moc super nápad, takže putovala k mamce :) i jejich paletky by mne zajímali a ty tužky zní skvěle!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)