pondělí 23. listopadu 2015

DUO RECENZE DERMACOL - TEKUTÁ RTĚNKA 16H LIP COLOUR ODSTÍN Č. 4 & ŘASENKA DEVILASH MASCARA


Ahoj takhle při pondělku. Venku máme sníh a já ho ze srdce nemám ráda. :-D Ale to je jedno, dneska to nebude o sněhu, ale o dvou super produktech od značky Dermacol. Poslední dobou jsem jen mile překvapena s čím značka přichází na trh. Osobně se mi produkty moc líbí a moc ráda je pro vás testuji, baví mě to.

Jako první adept na recenzi je zde řasenka Devilash:

Oficiální popis: Okamžitě dodá řasám téměř dvojnásobný objem, řasy nádherně vykreslí a rozčeše. Jemná krémová textura na bázi vosků a polymerů perfektně obalí řasu po řase a dodá každé řase tloušťku a plnost. Objemový kartáček nanese optimální množství barvy na řasy  až ke kořínkům a precizně oddělí jednu od druhé. Intenzivní černé pigmenty dodávají řasám výraznou barvu.
Cena řasenky je 249,- Kč.
- Osobně jsem s produktem velmi spokojená a je to jedna z nejlepších řasenek, které jsem v poslední době vyzkoušela. 
- Řasy opravdu krásně zahustí, nadzvedne, během dne výborně drží, nikam se neobtiskává, ani na spodních řasách a dobře se odličuje. Efekt je krásně viditelný. Doporučuji.


Pokud hledáte řasenku, která dodá objem, prodlouží řasy a je dostupná u nás v drogérii - je to ta pravá. Počkala bych si ale na slevu, ty má Dermacol celkem často. :) DOPORUČUJI.

_________________________________________________________________________________


Druhým produktem, o kterém vám chci říct už opravdu dlouho je tekutá rtěnka 16 Lip Colour v odstínu číslo 4. Testovala jsem ji opravdu dlouho a poctivě, až jsem byla překvapená o jak moc dobrý produkt se jedná.

Oficiální popis produktu:  Vydrží na rtech celých 16hod*
Nádherné intenzivní barvy vytváří dokonalý vzhled rtů po celý den nošení! Průlomová textura s vysokou pigmentací barvy na rty je rychleschnoucí a výborně kryje, nabízí výběr z nádherných devíti odstínů. Ultra lesk & jemná péče v krémové fázi díky obsahu přírodních vysoce kvalitních olejů, včelích vosků a vitamínu E zabraňuje vysušování a rty hydratuje, zvláčňuje, dodá jim svůdný lesk a plnost.
*testováno in-vivo
- Balení má dva konce - číslo 1 - Barevná báze - aplikujete na rty jemnou vrstvu, nemusíte se bát, produkt je výborně pigmentovaný, necháte zaschnout cca 1 minutu a poté aplikujete č. 2 - Ultra lesk a jemná péče. 

- rtěnka mi opravdu na rtech vydrží více než 6 hodin a to i v případě konzumace jídla a pití, většinou nenosím makeup tak dlouho, abych ji měla na rtech třeba opravdu těch 16 hodin, ale při odličování po 6 hodinách je rtěnka stále krásná, nikam nezmizela, je výrazná, klidně by ještě několik hodin dala, to jsem si jistá

- rty nevysušuje, nelepí, je příjemná, lehká textura

- po "vymizení" balzámu je rtěnka polomatná, rty nestahuje ani nevysušuje, případnou znovu aplikací balzámu se krásně oživí







Hodně přemýšlím, že si ji vezmu na Štědrý večer. Večeři 100% přežije a případnou after party také. Zvolím asi i podobné líčení jako mám na fotce. Co budete mít na sobě vy? :) 

Ještě dodám, že rtěnka je dostupná v 9 odstínech a stojí 229,- Kč.

Produkt určitě DOPORUČUJI, ale slyšela jsem, že některé odstíny jsou na tom hůře, s tím ale zkušenosti zatím nemám. Vyzkouším i nějaké další a dám vám vědět, doufám ale, že nám Dermacol přidá ještě nějaké každodenní odstíny. 

Dnešní recenze byla hodně pozitivní a tak to mám ráda. Nejradši vám doporučuji produkty, které používám s láskou a opakovaně se k nim při denním líčení vracím a tak to má být, co myslíte???

Napište do komentářů, který odstín tekuté rtěnky je váš nej a zda máte zkušenosti s řasenkou a jestli vyhovuje. :)))

Krásný den.
Nikča ♥♥

10 komentářů:

  1. mascara vyzerá super :) ešte som ju neskúšala
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji vyzkoušej, je vážně super, opravdu teď moje NEJ řasenka.

      Vymazat
  2. Páni, ta rtěnka má nádherný odstín.. Jsem ráda, že čtu pozitivní recenzi! Plánuji si jí koupit, jen mě stále odrazovala cena, ale teď vidím že i za tu cenu stojí jí koupit a nebudou to vyhozené peníze :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží, určitě si počkej na nějakou slevu Nelčo :) přece nebudeš platit plnou cenu, když narazíš i na slevu 40% :) Cena odrazuje, to je pravda, ale stojí za to! Díky za komentář.

      Vymazat
  3. Rtěnka v odstínu č.4 je moje top :-) Tuhle barvu miluji :-) A tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nádherná, můj miláček :) Děkuji za komentář, tobě určitě taky sluší, líbí se mi na tobě výrazné rty, umíš je nosit :)

      Vymazat
  4. Obidva produkty mám a velka spokojnost :-) Inak na tejto poslednej fotke vyzeráš dokonalo :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je nás víc spokojených :))) Děkuji Patty ♥

      Vymazat
  5. Jasně Veru, jedině ve slevách. :) Děkuji za krásný komentář ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rasenku bych rada vyzkousela a ty barvicku na rty mam v planu si poridit. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)