čtvrtek 22. října 2015

RECENZE: DERMACOL SHEER FLUID ILLUMINATOR - DAY LIGHT & BLUSH & ILLUMINATOR Č.7


Zdravím, před nedávnem jsem vám tady na blogu a na instagramu ukazovala "novinky" od Dermacolu, které mám to štěstí vyzkoušet. Dneska si povíme o tvářence a tekutém rozjasňovači. Samozřejmě novinek mám více, ale vše postupně. :)


Produkt s názvem Blush & Illuminator v odstínu číslo 7 jsem si vybrala kvůli krásnému odstínu, který jsem viděla na eshopu dermacol.cz

  • Produkt obsahuje 9 g
  • Cena je 249,- Kč
  • V 8 dostupných odstínech
Jedná se o velmi pigmentovanou tvářenku teplé bronzové barvy s kapkou růžové a světle růžovým odleskem. Je vhodná především pro majitelky snědší pleti. Na kůži se projevuje více do oranžova, než by se na první pohled mohlo zdát - to vidíte i na swatchi v porovnání s fotkou produktu. Určitě doporučuji používat lehčí ruku při aplikaci. :) 

Rozjasňovač je ve světle růžovém odstínu se sheenem - leskem, neobsahuje třpytky. Vhodný i jako tvářenka pro světlé typy. :) Je také velmi pigmentovaný.
Na tváři mi vydrží v podstatě celý den, ale většinou i záleží na tom, jaký makeup použijete, protože když nedrží makeup - nebude nic držet ani na něm. Rozumíme. :) 

Oba produkty práší minimálně, jdou krásně rozmazat, nedělají čmouhy, jsou velmi jemně namleté, vypadají skoro jako krémový produkt, co říkáte?



Určitě doporučuji porozhlédnout se po všech odstínech a mezi nimi si najít svůj nej. Produkt stojí dle mého názoru za vyzkoušení :))) Určitě se k němu v létě opět ráda vrátím. :)) Navíc množství je obrovské, kvalita skvělá a vydrží snad na dva životy. :)



Druhým kouskem na pleť je Sheer face fluid Illuminator v odstínu Day Light.

  • Zkrášlující hydratační rozjasňující fluid
  • Obsah 15 ml
  • Cena 269,- Kč
  • Dostupný ve 3 odstínech
Jak název napovídá jedná se o tekutý zkrášlující rozjasňovač. Lze ho používat pod makeup, míchat s oblíbeným makeupem nebo použít na makeup. Osobně mi nejvíce vyhovují první dvě možnosti. :) 

Produkt jsem si velmi oblíbila hlavně z toho důvodu, že rozjasňující částečky opticky zdokonalují pleť, navíc hydratuje, krásně projasní a makeup mi s ním celkově i déle vydrží. V dnech, kdy mám pleť opravdu vysušenou aplikuji pod makeup, jindy zase smíchám jednu pumpičku fluidu s jednou pumpičkou makeupu. :) 




Je v odstínu barvy champagne, takže mi skvěle vyhovuje. Pleť mi po něm září jako disko koule, ale následně zafixuji matujícím pudrem a vše je jak má být. :) Vypadá zdravá, dokonalejší, projasněná, hydratovaná, co více si přát? Tento produkt se stal součástí mé každodenní rutiny a po spotřebování si určitě pořídím další. :) 

Nezaregistrovala jsem, že by mi působil akné nebo další nedokonalosti. Akné které mám na pleti se mi po něm určitě nezhoršuje, pleť na produkt nereaguje negativně.



Určitě doporučuji majitelkám sušší nebo normální pleti. Dle mého názoru není vhodný pro majitelky mastné pleti - určitě ne na celý obličej, v tomto případě bych ho aplikovala pouze na vrcholky lícních kostí jako tekutý rozjasňovač. 

Vlastníte sami některý z těchto produktů? Jaký je váš názor a jak je nejraději používáte?? Napište do komentářů a inspirujte ostatní. ♥

Krásný den všem.
Nikča ♥♥

3 komentáře:

  1. Já moc Dermacol produkty nekupuji. Mám docela dost rtěnek, ale jinak, mě značka míjí. Rozjasňovač vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě to moc nezaujalo, mám jiné favority :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  3. Poridila jsem si tu tvarenku s rozjasnovacem a dobre. Jeste bych rada zkusika tu barvu na rty.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)