neděle 25. října 2015

MOTD: INGLOT AMC PIGMENT 85 DRAMATIC EYE MAKEUP


Ahoj, zdravím vás z nového článku. :) Určitě jste zaregistrovali můj malý nákup produktů od značky Inglot. Nedávno jsem také dělala líčení s pigmentem o kterém to bude i dnes a to s odstínem 85. Jedná se o hnědo - fialovo - zelený pigment měnící se podle úhlu pohledu. V minulém článku jsem pigment použila pouze s tekutinou duraline a ukázala jsem vám tak jeho vzhled bez barevné báze. Dnes vám ukáži jeho krásu s použitím černého základu na víčko.

Předem se omlouvám, fotky se mi moc nepovedly, ale určitě z nich alespoň získáte představu jak celkově look vypadal. 

Na oči jsem použila:

  • NYX Jumbo Pencil odstín Black Bean - na celé víčko, ale pouze pohyblivou část, rozmazala jsem pencil štětcem
  • Středně fialový stín s růžovým nádechem matný z paletky Sleek Enchanted Forest jsem dala do ohybu oka, pěkně mi barva ladí k pigmentu + tmavou fialovou na prohloubení celého vzhledu, tu jsem dala i pod oko
  • Inglot AMC pigment odstín 85 na celé pohyblivé víčko
  • Maybelline gelové linky 
  • Řasy Ardell Spiky 385 + Lepidlo na řasy Ardell Lash Grip
  • Řasenka Dermacol Devilash
  • Černá tužka --- asi maybelline kajalová, to si už nejsem 100% jistá
Na obočí jsem použila:
  • Essence sada na obočí - pudry, pro brunetky, tmavší pudr
Na rty jsem použila:
  • Tužka na rty Flormar odstín 201



Na předchozí fotce můžete vidět, že se mi nepovedlo pěkně nakreslit linku ve vnitřním koutku oka na levé straně... bohužel, když si člověk asi půl roku nedělá linky, tak to potom tak dopadá..:) Asi si potřebuji pořídit linky v peru, s těmi mi to šlo vždycky nejlépe. :)) Ale i tak jsem byla spokojená, chybami se člověk učí. :))

Jak se kombinace tohoto pigmentu s růžovo fialovým stínem líbí vám? Napište do komentářů, budu se těšit.

Krásný den všem.
Nikča ♥♥

2 komentáře:

  1. Kombinace se mi hodne libi. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Opět krásná kombinace.
    Myslím, že víš jaká barva tvým očím sedí! A je to dobře vidět, že tomu rozumíš :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)