čtvrtek 29. října 2015

INGLOT MATTE LIPSTICK MATNÁ RTĚNKA 415 & 417 REVIEW


Zdravím,
dnes pro vás mám recenzi na dva kousky, které jsem si celkem nedávno pořídila a pro vás otestovala. Jedná se o matné rtěnky značky Inglot. 

Donedávna pro mě značka byla pouze známá z doslechu, ale vždy jsem toužila po pigmentech, které mě na ní uchvátili asi nejvíc. Samozřejmě obrovský výběr očních stínů, gelových linek, rtěnek a dalších produktů nemusím zmiňovat, že? :) 

Jelikož mám fb stránku Inglot Czech Republic ve sledování většinou vidím jejich akce. V době mého nákupu zrovna probíhala tato - nákup nad 1.000,- Kč poštovné zdarma a rtěnka v hodnotě 310,- Kč dle vlastního výběru zdarma. HMMM!! :D 
Neříkám, že jsem další rtěnku potřebovala... neříkám, že jich nemám nadbytek, ale matné rty jsou poslední dobou mou oblíbenou volbou. Víte, že používám hlavně  tužky na rty - kvůli matnému efektu a výdrži. Proto jsem se rozhodla pořídit si dva neutrální matné kousky.

--Samozřejmě jsem si nejprve vygooglila, jak rtěnky vypadají na rtech a odstíny 415 a 417 mě zaujaly nejvíc, ale! nebyly aplikované v plné intenzitě...

Přesně takhle vypadají odstíny na stránce:




Rtěnka číslo 417:
- neutrální odstín, lehce do hněda

Rtěnka číslo 415:
- neutrální odstín, lehce do růžova

Hodnocení:
  • oba odstíny jsou krásně pigmentované
  • nevysušují rty díky obsahu makadamiového a avokádového oleje
  • rtěnka je v krásném stylovém obalu, je docela těžká
  • vydrží na rtech opravdu dlouho, spíše se vytrácí ze rtů
  • při aplikaci je produkt trošku tužší, ale pracovat se s ním dá dobře
  • má příjemnou lehkou vůni, která mě neobtěžuje
  • na rtech nestahuje, nijak nelepí, nemám ani pudrový suchý pocit na rtech a je opravdu příjemná na celodenní nošení



























Cena rtěnky je 310,- Kč za 4,5g produktu. Samozřejmě mají i ne-matnou verzi. Určitě doporučuji před nákupem na eshopu omrknout google pro swatche nebo si rovnou zajít na místo, kde se prodává Inglot a vybrat si tam. Za sebe můžu říct, že jsem si odstíny vybrala naprosto dobře a jsem velmi spokojená, používám je téměř denně. 

Produkty jsem zakoupila na www.inglotcosmetics.cz

Eshop určitě doporučuji, doručení bylo rychlé, balíček byl krásně zabalen - tím myslím pečlivě, aby se nic nepoškodilo. :)

Pokud někdy bude zase super akce nebo budu mít možnost zajít do obchůdku Inglot, tak se ještě určitě poohlédnu po jednom pigmentu, který chci a možná nějaké vamp rtěnce. 

Odstín číslo 415 při líčení:


Odstín číslo 417:


Dlouho jsem hledala tu pravou "nude" a myslím, že jsem dosud hledala špatně. Nude pro mě už neznamená korektorová nebo světle béžová rtěnka, ale taková, která bude neutrální a bude se hodit ke spoustě líčení a bude vhodná na každý den. Tyto dvě to krásně splňují, co říkáte?? 

Máte doma nějakou rtěnku od Inglotu? Využíváte jejich super akcí? 
Určitě sledujte jejich fb pro více informací. 

Přeji krásný den.
Nikča ♥♥

2 komentáře:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)