pondělí 12. října 2015

HAUL: INGLOT PIGMENTS / DURALINE / MATTE LIPSTICKS


Ahojky. Dneska jsem si pro vás připravila opět nákupy. Jak jsem psala v minulém článku - líčení s některými produkty - nakupovala jsem. Inglot měl opět akci - doprava zdarma a dáreček - rtěnka v hodnotě 310,- Kč zdarma - při nákupu nad 1000,- Kč. Nepotřebuji žádné další rtěnky, ale matné doma žádné nemám, kromě těch tekutých. Ráda zkouším nové věci a proto jsem se rozhodla akce využít. Navíc jsem již dlouho toužila po pigmentu podobnému MAC Blue Brown - toto kritérium splňuje AMC oční pigment č.85.

Od této značky jsem doteď ani žádný produkt nevlastnila, dle mého názoru se jedná o dražší značku (ne drahou), ale kvalitní - alespoň teda podle názorů lidí na blogu a na youtube. Určitě se vyplatí občas zainvestovat a pořídit si něco kvalitního co vydrží.

V košíku tedy skončili pigmenty rovnou dva - odstín 24 a 85. O 24 jsem měla jinou představu, vypadal více zlatý, ale světlo klame. Má zlaté odlesky, bude super na Vánoční líčení, na Nový rok nebo kdykoliv na slavnostní příležitost, jako linka apod. Číslo 85 jsem dlouho chtěla jak jsem psala. Jedná se o krásný zeleno hnědo fialový pigment. Vhodný jen tak na víčko nebo na černou či hnědou bázi. Cena pigmentu je 350,- Kč.
Duraline jsem také potřebovala už dlouho. Jedná se o skoro zázračnou tekutinu, která promění pigmenty v linky, udělá je voděodolné, krásně promění například vysychající linky v opět krémové apod. Má spoustu využití, ale dost lidí ho haní, takže jsem zvědavá jak si sedneme. :)) Stál 280,- Kč.



Ke rtěnce, kterou jsem si vybrala zdarma - číslo 417 jsem do košíku přihodila také další odstín a to 415. Chtěla jsem každodenní odstíny, které snadno aplikujete třeba když letíte z práce nebo jen tak do obchodu a budou se hodit skoro ke každému líčení. Nepovedlo se mi je vyfotit, ale budu vám je sem stejně dávat na rtech a při líčení, takže je brzo uvidíte. 
Cena rtěnky je 310,- Kč a jedná se o matné rtěnky.



Pro inspiraci přidávám také včerejší líčení - zde jsem použila pigment č. 85 a rtěnku č. 415, určitě mrkněte na předchozí post. :)))



Všechny produkty jsem zakoupila na stránce www.inglotcosmetics.cz. Určitě sledujte také stránky firmy na facebooku, kde se dozvíte jaká akce zrovna probíhá -> Inglot Czech Republic. ♥♥

V budoucnosti bych určitě chtěla vyzkoušet i nějaký makeup, popřípadě rtěnku (né matnou) a taky jejich linky a samozřejmě nemohu zapomenout na stíny! Mám vyhlédnutý ještě jeden pigment, takže možná se ještě dočkáte dalších nákupů v budoucnosti.

Který produkt značky Inglot by jste doporučili ostatním? Využili jste také jedné z jejich super akcí?? Napište do komentářů.

Přeji krásný den.
Nikča ♥♥

2 komentáře:

  1. Nádhera nádhera, Inglot mám moc ráda. Pigmenty jsou parádní a rtěnka krásná, já jsem nikdy do matné od nich myslím nešla, jelikož mi přijdou až moc takové tuhé, ale odstíny mají překrásné, jako výběr rtěnek mají fakt boží. Super kup!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka má nádherný odstín, přesně takový hledám :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)