pondělí 7. září 2015

VIDEO : KECACÍ GET READY WITH ME - HNĚDO - FIALOVÉ TŘPYTIVÉ OČI / NUDE RTY


Ahoj, krasojízda pravidelných článků pokračuje, doufám, že se vám to líbí. Mě jo, sice mi to zabírá spoustu práce, ale věřím, že bude tato práce časem odměněna a že nás tu bude spousta. :-) Dneska jsem publikovala na youtube nové video a ke každému videu bych chtěla psát i článek - co jsem použila, kde se dají produkty koupit, více fotek looku a další detaily co by vás mohli zajímat...

Dlouho jsem nepoužila pigment od značky Barry M v odstínu 51 a proto jsem ho vytáhla ze svého šuplíčku. Líčení s ním jsem dělala i mimo kameru pár dnů před tím, ale neměla jsem upravené vlasy a celkově to líčení bylo nějak nevyfotitelné, i když pěkné. Ale to nevadí. 

**Ještě dodám, že tento odstín se bohužel už neprodává, ale určitě najdete spoustu podobných pigmentů, odstín vidíte - je to taková hnědo / fialovo / šedá barva, hodně lesklá. Nemusíte ani používat pigment, stačí nějaký stín, který máte. Na tomto odkazu si prohlédněte jaké pigmenty mají ještě skladem, jsou nádherné, hned bych pořídila ještě alespoň ten Tan, Emerald, Bronze, Silver Brown, Green Gold a vím, že Petrol Black vypadá úžasně. Stojí 179,- Kč.


VIDEO:



Makeup jsem si ve videu nemalovala, chtěla jsem se věnovat jen očím a pleť dokončit, už tak video má přes 10 minut a mě příliš dlouhá videa nebaví. 

Použila jsem:
* Revlon Colorstay pro mastnou a smíšenou pleť odstín 180 Sand Beige
* Obočí - Ardell pomáda na obočí odstín Dark Brown

Na oči jsem použila:

* NYX Jumbo tužka odstín Iced Mocha
* Barry M Dazzle Dust odstín 51
* Paletka Catrice Absolute Rose
* Maybelline gelové linky 
* Glazel pigment A1 (www.bestmakeup.cz)
* Avon SuperShock tužka odstín Flash
* Astor Seduction codes no.2
* Red Cherry 110 + Ardell Lash Grip

Pleť:

* Catrice Liquid Camuflage odstín 010 Porcelain
* NYC Smooth Skin Pressed Powder - Transparent
* Sleek Contour Kit - Light
* MOJE kosmetika tvářenka č.1

Rty:

* Jordana tužka na rty odstín Natural (ta za 29,- Kč, obyčejná)
* Essence rtěnka Oh So Matte! 






Doufám, že se článek i video líbí, že mi dáte na youtube odběr, aby jste nezmeškali žádné další videa a že se spolu zase brzo uvidíme na blogu a facebooku. 

Tak ahoj a přeji krásné úterý všem.
Nikča

2 komentáře:

  1. Krásne líčenie, veľmi ti pristane a určite ho vyskúšam. Video nemá chbu mohla by si ich točiť častejšie :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)