čtvrtek 17. září 2015

MOTD: SLEEK GARDEN OF EDEN PALETTE - SMOKY MATTE GREEN EYES / NUDE LIPS


Zdravím, původně jsem na tento look chtěla natočit tutoriál, ale pak jsem zjistila, že kamera není nabitá a řekla jsem si, že ho klidně můžu natočit jindy, když bude zájem. Jedná se o super jednoduché líčení za použití pouze 3 stínů. Jde jen o práci štětců, vrstvení produktu a další rozmazávání a rozmazávání. Prostě klasické smoky eyes. Tmavě zelenou mám hodně ráda (přítel taky, v práci nosí celý den zelenou a dojde domů a co si obleče? :D zelené kraťasy a zelené tričko - říkám: nemáš toho v práci dost? :D). 
Myslela jsem si, že k zeleným očím zas až tak nepůjde, ale myslím, že je to ještě vylepšilo a barvu jim naopak zvýraznilo, co myslíte? :) 

Toto líčení mě napadlo večer než jsem šla spát a musela jsem si ho hned do deníku kam píšu nápady zapsat. Ještě tam mám jeden look, ten udělám asi příští týden. :)) Bude v něm hodně žluté - nositelným způsobem, těšte se.

 K líčení jsem jak už název článku napovídá použila paletku od Sleek - Garden of Eden. Obsahuje zemité tóny, je moc krásná, sahám po ní celkem často, hlavně po hnědých odstínech, ale potřebuji občas využít i ty zelené. :) 

Použila jsem hvězdičkou označené odstíny (první, třetí a šestý ve spodní řadě).


  • Do ohybu oka jsem aplikovala štětcem od Hakuro H74 první odstín, pěkně jsem ho tam zapracovala - slouží jako přechodný odstín - díky němu se stíny budou lépe rozmazávat a určuje mi pomyslnou hranici, kam už zelená nesmí.
  • Poté jsem si vzala tmavě zelenou tužku od NYX (můžete použít jakoukoliv nebo žádnou) a ledabyle jsem ji nanesla na víčko (ale pouze na pohyblivou část) a prstem trošku rozmazala.
  • Plochým štětcem jsem hojně nanesla 6. stín na pohyblivé víčko - víš ne! a štětcem Hakuro H79 jsem rozmazala v ohybu oka, ale spíš to rozmazávejte níž a dejte si na to pozor. 
  • Poté jsem jen opakovala tento postup asi 3x dokud jsem nebyla spokojená s výsledkem. Pokud vytáhnete stín moc vysoko tak si vezměte pudr nebo tělový stín a pěkně to rozmažte pod obočím a stáhněte tak stín trošku níž.
  • Na vodní linku (horní i spodní) jsem si aplikovala gelové linky od Maybelline (osobně mi tam gelovky drží nejlépe).
  • Do vnitřního koutku jsem aplikovala zkoseným chlupatým štětcem odstín 3 a pěkně ho poté očištěným stejným štětcem rozmazala.
  • Dala jsem si řasenku a nalepila umělé řasy.




Na obočí jsem použila: 

- Pudry na obočí Essence - pro brunety (pouze ten tmavší) + gel na obočí Brunette od Alverde

Na pleť jsem použila:

- Dermacol Caviar Long Stay v odstínu Light
- Collection 2000 Lasting Perfection Concealer odstín 01 Fair
- Rimmel Stay Matte pudr Translucent
- Makeup Revolution Sculpt & Contour Kit v odstínu Ultra Light 
- Tvářenka Catrice Ultimate Blush odstín 008 - Sunrose Avenue
- Rozjasňovač ze stejné paletky MR

Trošku jsem si vykonturovala i nos, všimli jste si? První zkouška, ale nedopadla nejhůř ne? :) S obočím jsem byla ten den hodně spokojená jako s celkovým lookem.

Rty jsem držela opravdu přirozené a použila jsem na ně jen tužku od Jordany v odstínu Bare Blush.




Některé z vás mi psaly, že mi sluší více rozpuštěné vlasy, s tím naprosto souhlasím a budu se tomu tedy víc věnovat, aby byly na fotku upravené. Někdy to prostě neřeším, nahodím culík a je, ale opravdu se na to zaměřím, určitě ty fotky budou také lépe vypadat.

Napište mi, jak se vám look líbí a jestli by jste v něm někam vyrazili. Budu se těšit na vaše komentáře! Čtu je všechny - i když někdy neodpovídám.

Krásný den a víkend všem.
Nikola

5 komentářů:

  1. To obočie mi príde veľmi neprirodzené, ale inak si krásna ako vždy =) :*

    OdpovědětVymazat
  2. Pekne liceni.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi nádherná a tohle je to nejhezčí líčení, co jsem za poslední dobu viděla! :O

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)