úterý 22. září 2015

ME NOW GENERATION II. LIPGLOSS SWATCHES + RECENZE


Trošku pozdě, ale přece - jak se slíbeným videem, které bylo mimochodem online už včera, pokud jste si nevšimli, tak s článkem k videu. Nevím proč jsem se na to včera vybodla, ale je to prostě tak no... :D Nedá se...:-) 

Už před dávnou dobou jsem si na ebay pořídila tyto tekuté rtěnky (oni je nazývají leskem) a tak moc se mi zalíbili, že jsem si pořídila hned 10 odstínů ( na videu je jen 9, protože číslo 10 se mi nelíbí, je na prodej, kdyby měl někdo zájem). Dlouho jsem je testovala a používala, takže vím, co od nich čekat - vše uslyšíte na videu, takže na něj mrkněte:






Slíbený odkaz na prodejce bohužel nemám, vždy, když mi zboží dorazí, tak dám pozitivní feedback a skryji objednávku, takže se omlouvám, ale stačí do vyhledávače na ebay.com napsat : Me Now Generation 2 liquid lipstick a najde vám to spoustu prodejců. Cena se pohybuje okolo 26-30 Kč. 

Doufám, že se vám tento styl videa líbil a že mi dáte na youtube odběr. Děkuji za přečtení článku, shlédnutí videa, komentář, like, všechno pro mě znamená opravdu moc a jsem šťastná, když vidím pozitivní ohlasy k mé činnosti.

Krásný den.
Nikča

3 komentáře:

  1. 10 18 03 20 ♡♥♡♥♡ Nebudes nekdy zas objednavat na ebay? Vymenim za Bathandbody mydlo :-D Skvele video, moc me bavilo a zavidim jak ti slusi vsechny odstiny!

    OdpovědětVymazat
  2. tak mne se zda, ze zdrazili...za 30 kc jsem u zadneho prodejce nenasla :( nejmin za 60 plus ohromny postovny :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)