středa 9. září 2015

JAK SI SAMA DOMA OBARVIT VLASY TÓNOVACÍM ŠAMPONEM + VLASOVÁ MINULOST

Ahoj,

tento článek jsem chtěla napsat už tak před "100 lety", ale nějak jsem na něj pozapomněla. Můj systém v barvení vlasů šamponem se od té doby ale nezměnil. Pokud vás zajímá jak jsem se stara o svou červenou hřívu mrkněte na článek - Jak si udržuji červené vlasy
Dnes se chci trošku pobavit i o své vlasové minulosti a poté vám napsat, jak si udržuji své vlasy nabarvené a jak to zvládám sama doma.

Vlasy jsem si barvila už asi od 13 let - moje sestřenice Zuzka se učila na kadeřnici, takže jsme spolu experimentovaly doma (o prázdninách).. :D Různé účesy, střihy, barvy. Dřív jsem zkoušela pouze melíry apod. přece jen jsem byla ještě mladá na nějaké extrémy a v 15 letech jsme si do 9. třídy nemohli dovolit nosit ani gelovky, natož tak chodit namalované nebo s nějakým extrémem na hlavě, ale doba se mění no. 
Skoro nejdéle jsem nosila černou (no byla to tmavě hnědá, ale vypadala černě). V té jsem se cítila dobře, myslím, že mi seděla. Poté jsem se ale rozhodla, že černou už nechci (po asi 2-3 letech) a chci červenou - skok jako blázen :D Z jedné téměř neodstranitelné barvy na druhou :D ...Když mě přešla červená (cca za 3-4 roky), tak jsem šla na fialovou, kterou mám teď asi půl roku a jak ji udržuji uvidíte v dnešním článku.

Fotky jsou staré ( některé i třeba 5 let, takže tak :)))).

*Mé hodiny autoškoly - v 17 letech, to jsem nosila melír a tmavší hnědou. Moje přirozená barva vlasů je taková světle hnědá říkám ji myší, protože je celkem došeda. 



*Černé období - kdybych měla domalované obočí, tak by to vypadalo moc dobře, ale i tak jsem byla spokojená (v té době se obočí neřešilo :D ) Myslím, že mi slušela. 



*Poté jsme se Zuzkou těžce odbarvovaly z vlasů tu černou a šla jsem na červenou, nebudu lhát, trvalo třeba půl roku než to byla pěkná jednolitá červená.



Jak jsem si červenou udržovala se podívejte do článku, na který máte odkaz nahoře v textu.

Od té doby jsem se ale dostala skrz otřesné stahování barvy, kdy jsem vypadala jako na následující fotce k pěkné fialové.


Když jsem se uviděla v zrcadle s mokrou hlavou a takovýmto účesem, tak jsem se málem počůrala smíchy. Vypadala jsem jak nějaká fetka z pod mostu a po vysušení to nebylo o moc lepší :D Bavili jsme se, že kdybych někam jela autem, tak mi policajti dají test na drogy a kdybych šla do obchodu v nejhorších hadrech, tak mě bude pronásledovat hlídač jestli nekradu. :D :D .....Ale barva se stáhla skoro kompletně. U hlavy vidíte mou přirozenou barvu.


Toho otřesu blonďatého jsme se ale ještě ten den zbavily a můžete vidět, že i po jednom odbarvení šla červená z vlasů přímo skvěle! Dost tomu podle mě pomohlo to, že jsem si ty vlasy nebarvila pravidelně barvou, ale jen tím šamponem. Pokud chcete stáhnout barvu z vlasů doporučuji vám to taky.

*Na následující fotce můžete vidět jak barva vypadala v reálu (myslím fialovou), je to momentka, takže se netvářím nic moc, ale krásně jde vidět odstín, nebyl dorůžova nebo tak, chtěla jsem pěknou čistou fialovou. Bohužel barva se do vlasů moc dobře nechytla a vymývá se jako čert, původní barvu co jsme kupovaly tam ani už nemám.



Vy co mě sledujete na facebooku a tady na blogu, tak víte ( a divily jste se), že mám světlé vlasy, to je tím, jak se barva vymyla. Pořád ale vypadají dobře, když se upraví. Líbí se mi, že je mám u hlavy tmavší a v koncích světlejší. 



Ale nerada chodím světlovlasá, nelíbí se mi to, jak jsem psala - nevypadá to špatně, ale necítím se ve světlých vlasech. Proto si je dobarvuji šamponem, který mi v nich vydrží cca měsíc, poté se mi z nich vymyje na to, co vidíte na obrázku nahoře nebo tady dole. Rozhodla jsem se nafotit vám jak vlasy vypadají před, v průběhu barvení a jak vypadá výsledná barva. (Prosím omluvte, že je fotka tmavá a že vypadám úděsně, ale vstávala jsem v 5 a vlasy barvila v 6 ráno, takže tak... :D A popravdě - nemaluji se, když se barvím. )



Vždy používám jen tento šampon (značku) Marion - stojí okolo 30,- a koupíte ji v zapadlejších drogériích. Odstín Aubergine - Baklažán.



Používám na své vlasy 2 balení. 

Vlasy si musíte před použitím barvy umýt, ale nepoužívejte kondicionér!!, jdou celkem dobře rozčesat, když jsou mokré. Já si je tedy vždy umyji, vymačkám z nich vodu, rozčešu, trošku vymačkám do ručníku, protože když jsou moc mokré, tak z nich potom barva stéká, stačí jen vlhké.


  •  Sáčky vyprázdním do misky, kterou si dám do umyvadla, nasadím na ruce ochranné rukavice, které jsou součástí každého balení.
  • Poté si vlasy rozdělím jako bych je upravovala - pěšinku apod. a trošku si je stáhnu dozadu, aby mi nepadaly do obličeje. 
  • Barvu nanáším prsty prvně na linii vlasů kolem celé hlavy, poté na pěšinku, poté jako bych si je barvila ke kořínkům a až je pokožka hlavy spolu s vlasy cca 5 cm délky pokrytá barvou, tak si celé vlasy rozdělím na 4 díly a ty poté poctivě potřu barvou a pořádně ji do nich našamponuji.
  • nechám působit 50 minut a poté trochu namočím, napěním a nechám působit dalších 5 minut
  • Umyji vodou (šamponem už NE!) a dám trošku kondicionéru.
  • HOTOVSON. Jo a nezapomeňte si po sobě umýt koupelnu :D 
  • Vlasy si poté nemyjte alespoň 3-4 dny, aby se v nich barva pěkně "usadila".
TIP: Abych neměla moc zabarvenou linii vlasů a čelo, ihned po obarvení si vezmu vatový tamponek a mužskou vodu po holení s alkoholem a očistím si všude, kde mám barvu a kde ji nechci. :)) Na těch "baby hair" jemných vlasech kolem čela ta barva chytne hned, takže se nebojte.
Vlasy si nepřipínejte kovovou sponkou - ta špatně reaguje s barvou a v místě, kde bude připnutá vám barva nechytne!!! Já si je vždy připlácnu na vrch hlavy jak vidíte a to mám dlouhé vlasy - a drží mi to, když sjedou tak jdu, u zrcadla si to vrátím zpátky a umyju si ruce.

Tady už krasavice z růže květ, radost na ni pohledět s nanesenou barvou.





* A když se budete barvit za špatného světla jak já, tak si nezapomeňte POŘÁDNĚ otřít čelo, nebo ho budete mít tak krásně barvené jako já a zjistíte to, až se budete líčit :D

Tady už máme výsledek! Barva nádherně chytla po celé délce vlasů, nikde není vynechané místo nebo tak - je celistvá. Jsem moc spokojená, odstín je krásný, sice trošku dorůžova, ale to mi nevadí. :))) Jak se to líbí vám??:))



Jako bonus vám se dávám i líčení, protože s takovým tmavším odstínem to vypadá lépe. Obočí jsem také trošku domalovala fialovým stínem, aby ladil k vlasům. Na rtech mám tužku od Essence.



Doufám, že jsem nezapomněla na žádné detaily, ještě projedu článek, ale snad ne. :)) 

Napište mi do komentářů jak si vlasy udržujete vy a co používáte za barvy / zda se barvíte sami doma nebo to necháváte na profesionálovi.

Přeji krásný den a doufám, že se článek líbil.
Pa Nikča

4 komentáře:

  1. Wow, jako fakt nádhera, vypadáš úžasně. Já jsem ti psala, že mně ses líbila i v tom před barvením, taková světla, u hlavy tmavší, vypadalo to fakt dobře, slušelo ti to. Ale tohle je také paráda, moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, dlouho jsem ten článek chtěla napsat, protože mi přijde, že se vlasy nemusí barvit třeba každý měsíc apod. když nemá ženská šedivé vlasy chápeš :) Je to šetrnější, levnější a efekt to udělá stejný:) akorát ti nezůstane odrost :D

      Vymazat
  2. Super, na těch dvou posledních fotkách vypadáš jak panenka. Barva je krásná, líčení taky. Skvělé :) Já chodím ke kadeřníkovi, výtvory nechávám na něm :) Ale je fakt, že já odbarvuji a to bych doma sama nedělala.

    OdpovědětVymazat
  3. Fialová ti sluší snad uplně nejvíce ze všech barev co jsi měla :) Fakt super ;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)