čtvrtek 25. září 2014

OMBRE LINER & PINKY LIPS


 Podobné linky jste jistě viděly už nesčetně krát, i já jsem je viděla v mnoha barevných kombinacích, které se mi moc líbily. Ráda zkouším nové techniky líčení, takže jsem se rozhodla vyzkoušet si tuto linku na "vlastní kůži". Překvapivě to bylo velmi jednoduché. Barvy se do sebe krásně vpíjely a efekt se mi moc líbí. Vy si můžete zvolit barevnou kombinaci jakou chcete a vždy to bude vypadat úžasně. Kamarádka mi řekla, že mám příště vyzkoušet toto líčení se zelenou, takže to určitě někdy vyzkouším. Jaké líčení by jste u mě na blogu chtěly nejvíc vidět? :)


*PLEŤ*

  • Revlon Colorstay pro smíšenou a mastnou pleť odstín Sand Beige (trochu jsem ho namíchala s denním krémem, někdy je na mě až moc hutný)
  • Rimmel Concealer & Highlighter odstín 100 Ivory (projasnění pleti)
  • Dermacol Makeup Cover odstín 209 (zamaskování drobných nedokonalostí pleti, hlavně kolem nosu, mám rýmu a bez jakékoliv úpravy fotky by jste to ani nepoznaly, doporučuji, je hodně krycí a dlouho vydrží i když smrkáte)
  • Hean rýžový pudr (zafixování makeupu, velmi doporučuji, prodlouží výdrž makeupu)
  • Bronzer Constance Caroll (na lehké bronzování pleti)
  • Tvářenka MOJE
*OČI*

  • Sleek Au Naturel paletka - Nougat smíchaný s odstínem Cappucino na celé víčko, samostatně Cappucino stínem lehounce vykonturované oko, poté vytvořena linka odstíny Taupe, Conker, Mineral Earth a Noir. Na linku jsem použila štětec na linky od Essence, který jsem si namočila vodou. Každou barvu jsem aplikovala zvlášť otřeným, navlhčeným štětcem. V místě kde se dvě barvy pojily jsem je do sebe lehce vmíchala
  • Řasenka Astor Big BOOM! v černém odstínu
  • Báze pod řasenku RevitaLash
  • Báze pod oční stíny ELF
  • Bílá Jumbo tužka NYX v odstínu Milk


*OBOČÍ*

  • Pudr na obočí Yaby Cosmetics bp003
*RTY*
  • ELF Mineral lipstick odstín Runway Pink


Pokud máte nějaký nápad, jak bych se měla do dalších postů nalíčit neváhejte napsat do komentářů nebo na mou facebookovou stránku.

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx

* kosmetiku Sleek nakupuji na www.bestmakeup.cz
* Pudr Hean mám ze stránky www.cosmetics4you.cz
*Bázi pod řasenku RevitaLash mám ze stránky www.revitalashczech.cz
*Rtěnka ELF ze stránky www.elfkosmetika.cz

3 komentáře:

  1. Perfektní, ono ombré linka jde vidět hodně, ale všichni zkoušíme barevné, fialové, modré, hnědou jsem snad ještě nikde neviděla, takže super, moc pěkné, jak hezky přechází ty odstíny.

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to skvělě :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Veškeré tvé líčení je velmi pěkné. :-)
    Možná bych se někdy ráda koukla na nějaké výraznější líčení. Ale volbu nechám plně na tobě. :)
    Jsi kočka. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)