pátek 22. srpna 2014

MOJE AKTIVITY MIMO BLOG - SOUKROMÉ FOTKY -

Říkala jsem si, že by Vás možná zajímalo co dělám, když zrovna nejsem v práci nebo nepíšu na blog. Hrozně moc ráda dělám různé aktivity venku - jízda na kole, procházky apod. Dnes Vám ukážu pár mích soukromích fotek z výletů, momentek apod. aby jste viděli, jak jsem "fotogenická", když mě fotí někdo jiný :-D Doufám, že se Vám tento foto článek bude líbit.
A nezlobte se na mě, že jsem teď vůbec nepřispívala, ale nějak jsem si chtěla užít léto a věnovat se sobě a příteli. Blog určitě nekončí, naopak bude opět naplno pokračovat, takže se máte na co těšit. :-))












Ráda na fotkách dělám xichty, no, to jsem celá já.... :D  Mě to baví a ráda s Vámi budu sdílet i soukromější fotky pokud chcete :)

Zatím pa Nicky xx

1 komentář:

  1. Cyklistika je také můj velký koníček, takže se mi fotky moc líbí :-) (poslední mě tedy rozesmála :D) ..

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)