sobota 26. července 2014

FAVOURITE SUMMER CUTE MAKEUP


Chystáte se na oběd nebo na oslavu, která bude venku je horko a vy nevíte co si nalíčit a přitom vypadat svěže, upraveně a příliš se během dne nerozmazávat? Možná Vám dneska trošku pomůžu. Já právě jdu na oběd a potřebovala jsem něco rychlého a přitom  "šmrncovního". Proto jsem zamířila do koupelny a chvíli rozmýšlela co vlastně vytvořit? 

Chci vypadat svěže, ale nechci mít celý obličej mastný, slitý do linek apod. Proto jsem zvolila jen lehoučkou bázi (BB cream od Maybelline - modrý, odstín Medium) a rozjasnila jsem si pod očima mou stálicí Concealer & Highlighter od Rimmelu v odstínu 100 Ivory. Vše jsem zafixovala pudrem Stay Matte od Rimmelu, který si sebou beru do kabelky spolu se štětcem, abych svou pleť "ukočírovala". Bronzer jsem použila od značky Constance Caroll. Tvářenka je Peachy Cheeky od ELF - zapečená tvářenka. Na obočí mám pudr Yaby. Popravdě tohle je moje "kombo", které líčím každý den a pleť mi vydrží celý den pěkná. 


*Oči*

- báze pod oční stíny ELF ze základní řady
- Camuflage od Catrice (korektor) v odstínu 010 Ivory - na neutralizaci víčka
- Absolute Eye Color stín Catrice - 630 Fancy a Coppa Tea? (pokud se Vám líbí běžte si ho koupit, protože bude brzo neprodejný, vyřazuje se z prodeje) - přes celé víčko
- Sleek paletka Garden of Eden - stín Flora - matná teplá tmavší hnědá - na vnější koutek
- troška černého matného stínu k linii řas
- Barry M waterproof eyeliner odstín Black - 2x na horní vnitřní linku (když ho aplikujete a necháte zaschnout, potom znovu aplikujete tužka Vám vydrží daleko lépe)
- Řasenka GIGA značky MOJE Kosmetika
- Pigment Glazel odstín A1 - pod obočí a do vnitřního koutku


*Rty*

- Tužka na rty Flormar Waterproof lipliner odstín 201
- Rtěnka Barry M odstín 155



S výsledkem jsem velmi spokojená... A co Vy? Jak se Vám líbí? Nalíčili by jste se takhle třeba na už zmiňovaný oběd s rodinnou? :)

*Náušnice jsou z ebay za 20,- stačí zadat "Disco Ball Earrings"

Přeji Vám krásný zbytek soboty a těším se na Vás u dalšího článku.

Pa Nicky xx

5 komentářů:

  1. Líčím se dost v podobném stylu, jen bych volila nějaké nude rty.. já vlastně ani jiné nenosím:) Jinak ti líčení opravdu moc sluší, máš krásně nalíčené oči!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc moc pěkné! Řasenka ti skvěle sedí.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle líčení ti moc sedne :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nicky máš krásné oči a toto líčení ti je ještě rozzářilo!:)))
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)