pondělí 23. června 2014

GIVEAWAY


Jelikož je Vás tady téměř 170 a měla jsem narozeniny, rozhodla jsem se, že Vás za Vaši přízeň, které si nesmírně cením také odměním. Sebe odměňuji více než často, tak proč také neodměnit čtenářky? :-)

Pravidla soutěže budou naprosto jednoduchá a to následující:

1.) Sledovat můj blog přes GFC a napsat pod jakým jménem mě sledujete.
2.) Sledovat můj fb Nickys book a napsat pod jakým jménem mě sledujete.
3.) Napsat mi do komentářů proč se vracíte na můj blog + EMAIL!!

Kdo splní následující podmínky bude zařazen do slosování skrz random.org dne 12. 7. 2014.

Výherce bude pouze jeden a vyhraje tyto produkty:







Všechny produkty jsou nové a nikdy nepoužité/nenošené. 

Přeji hodně štěstí a těším se na Vaše komentáře. 

Krásný den.
Nicky xx

14 komentářů:

  1. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám.
    GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Rada navštevujem tvoj blog a obdivujem tvoje líčenia :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, ty krize :-)

    Na tvuj blog se vracim hlavne kvuli liceni :-) skvela inspirace, vetsina tveho liceni je totiz super i pro tmavovlase. Ale spose komentuju na fb.

    Jinak sleduju pres fb urcite, pres gfc zkontroluju, dyztak dodam.
    Email je mikrosvetbyellen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Caroline
    fb Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz
    Vracím se tady ,protože se mi moc líbí tvé líčení!:)

    OdpovědětVymazat
  4. gfc i fb-Jana Svobodová
    Na tvůj blog se ráda vracím v případě,kdy mě něco zaujme,resp. když něco zajímavého postneš na tvé facebookové stránce,nejradši mám líčení:).
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Luci Svobodová
    Lucie Svibodová
    Lucyysek12@centrum.cz
    Vracím se protože má pokaždé pěkné věci a články:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věcičky! :) Vracím se s radostí, protože blog je moc fajn, děláš ho po svém a to je důležité. Baví mě u Tebe jedinečné líčení, recenze i krásné nehtíky. :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tvůj blog jsem si oblíbila a vracím se sem, protože mě tvé články zkrátka baví!:)
    GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vracím se sem ráda kvůli článkům:)) A vždy ti všechny líčení sluší!
    Sleduji přes GFC jako Deni:)
    Na FB: Deni Rožanská
    rozanska.d@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Angelity A.
    Facebook: just-angelity
    angelity.blog@gmail.com
    Vraciam sa stále ak ma zaujme článok :) stále si prehliadam najnovšie články cez blogger a neraz sa teda ocitnem aj u teba ;)

    OdpovědětVymazat
  10. gfc: kiki
    fb: kristýna p.
    greenballx@seznam.cz
    vracím se kvůli zajímavým článkům a inspiraci k líčení

    OdpovědětVymazat
  11. Na tvůj blog se ráda vracím podívat díky tvému líčení. Hrozně mě inspiruješ k tomu být odvážnější.
    GFC: Anežka V..á
    FB: Anežka Koroze

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. GFC Denisa Slobodová
    FB Andi Voilá-Denisa Slobodná
    Si mi veľmi sympatická a nádherne sa líčiš :)
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  13. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    bavi me hlavne liceni :-) a nehty

    OdpovědětVymazat
  14. Sledujem cez GFC ako Jana Marcinová :)
    Na FB ako Janka Marcinová :) a na blog sa vraciam vždy, pretože ma inšpirujú tvoje líčenia :)
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)