neděle 18. května 2014

BROWN SMOKY LINER/MISS SPORTY


Před týdnem jsem koupila v Tetě Kajalovou tužku Miss Sporty ve slevě za cca 20,- Kč. Zvolila jsem hnědý odstín, protože jsem po hnědé tužce dlouho toužila a vyzkoušet ji za pár korun jen kvůli barvě se mi zdálo víc než fér. Jelikož jsem ji chtěla vyzkoušet pořádně líčím se s ní už asi 3 dny abych věděla co vydrží. K recenzi se dostaneme později, ale zatím můžu říct, že za 20 Kč je dobrá.

Pro tento look jsem zvolila produkty převážně od značky Miss Sporty, protože se mi tento nápad hodně zalíbil u američanky Emily Noel. Líčení je hodně jednoduché a moje v poslední době oblíbené. Už jste ho na blogu v podobné verzi nedávno viděly.



 K líčení jsem použila:

*OČI*

- Catrice Camuflage Cream 001 Ivory - místo báze, na celé víčko až pod obočí
- Miss Sporty Studio Colour Mono Eye Shadow 109 Star - bílý stín přes celé víčko i pod obočí
- MUA Undressed paleta - světle hnědý matný stín - vykreslení ohybu oka, velmi lehce
- Miss Sporty Kohl Kajal eye pencil 002 Solid - hnědá tužka, namalovala jsem s ní linku nad řasy a rozmazala Pencil štětcem Zoeva na kterém jsem měla trochu hnědého stínu z quatra Catrice, při tomto kroku si dejte na čas a linku pořádně vpracujte, vyplatí se to. Pokud se Vám ve vnějším koutku oka linka nepovede krásně zarovnaná nevadí, já sama jsem si vzala ubrousek a linku jsem si začistila podle potřeby.
- Miss Sporty Pump Up Booster Curve It! Mascara 002 Extra Black - jen pro zabarvení řas
- Ardell Whispies řasy + Ardell Lash Grip lepidlo

*OBOČÍ*

- ELF Studio Eyebrow Kit Medium
- Sleek Au Naturel - tmavě hnědý stín na konec obočí

*OBLIČEJ*

- Revlon Colorstay Combination/Oily skin odstín Buff
- Dermacol Makeup Cover č.208
- Rimmel Stay Matte Translucent
- Constance Carroll Natural Glow 4 Honey Glow - můj nový bronzer, moc krásný, nafotím
- Miss Sporty 2 Tones Blushed 010 Russian Doll - prvně jsem nebyla moc nadšená pigmentací, ale je lepší, když se to moc nedá přehnat, krásně dodá barvu tvářím a zároveň je prozáří, protože má uprostřed rozjasňovač

*RTY*

- Miss Sporty Perfect Color Lipstick 022 BB Nude


S výsledkem mého líčení s levnou kosmetikou Miss Sporty jsem byla nadšená, protože mi vydrželo bez problémů až do večera a to jsem 2x byla venku probíhala deštěm z auta do obchodu apod. Určitě bych tuto značku nezavrhovala a mrkla alespoň na oční stíny, ty mám moc ráda. Laky na nehty jsou hodně slušné a mají velký výběr odstínů. Pokud nemáte finance na dražší kosmetiku tato Vás určitě nezklame. 

*Toto není sponzorovaný článek.

Přeji Vám pěknou neděli.

9 komentářů:

  1. SUper líčení :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Máš neuvěřitelně krásné oči. A ty řasy ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jak ty toděláš, že ti to vždy tak sluší.. moc hezké líčení, kdo by to byl řekl, že stačí pouze linka a udělá to takový hezký efekt..

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení je přenádherné, jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné líčení, vždycky ti to na těch fotkách sluší. A musím říct, že mě překvapuješ, že jsi byla s MS tak spokojená, protože já jsem si minulý měsíc koupila od nich dva laky a jsou docela k ničemu, takže ani k jejich kosmetice nemám důvěru.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  6. A pak, že s levnou kosmetikou není možné dělat takové zázraky jako s drahou, pff, co by ne, fakt to máš nádherné, krásné líčení, úplně dokonalé! Moc ti to sluší, ty řasy jsou úžasné, asi si je také pořídím, mám sice pár fajn kousků, ale takhle moc přirozené nemám žádné asi, super!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc děkuju za všechny krásné komentáře, moc si Vašich reakcí vážím holky ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Nicky máš to nádherně vytažené do boku =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)