čtvrtek 3. dubna 2014

TAG V PEŘINÁCH

Ahoj, rozhodla jsem se dneska pro rychlý tag ze soukromí. Doufám, že Vás zaujme, že si ho taky napíšete a že Vás takhle ve čtvrtek večer moc neunudím. Na víkend chystám pár líčení, takže se moc těším, jak to dopadne! A navíc mi přijde nová tvářenka a korektor, takže zkouška jasná. :-) 


*Bez čeho neodcházím do peřin?*
Zaručeně nevlezu do postele nevykoupaná, neodlíčená (no někdy 1x za rok se povede jít namalovaná), nenamazaná, neoblečená, bez ponožek a bez vyčištěných zubů. Joo trávím v koupelně spoustu času než vlezu do peřin.

*Svůdné nebo pohodlné pyžamo?*
No momentálně na sobě mám Disney pyžamové kalhoty s tygříkem z medvídka Pú a růžové triko volné. Takže? :) Další otázky? :-D

*Kniha?*
Před spaním nečtu. Bolí mě z toho oči. Radši se podívám na seriál a že jich sledujeme s přítelem!

*Kosmetický rituál?*
No krom toho před odchodem do peřin v peřinách mám asi jen jeden a to mazání rukou. Nejlépe nějakým voňavým uklidňujícím krémem.

*Sklenička něčeho dobrého před spaním?*
O víkendu někdy bílé víno, ale to střídám s vodou. Jinak piju vodu nebo dobrý čaj. To mi dělá před spaním dobře.

*Chrápu?*
Prý jo, ale nevím o tom. :-D

*Snídaně do postele?*
SEN.

Táák moje kočky a to je konec tohoto tagu. Byl dost krátký já vím, ale snad Vás alespoň trošku pobavil a já už poletím do peřin, protože vstávám do práce, tak páá!!

P.S.: Pokud tento tag budete psát určitě hoďte do komentářů odkaz.

2 komentáře:

  1. Ty jdeš spát? =D Já su ještě v práci =D Jinak tag si půjčím, díky mé super nehodě se mi to jen a jen bude hodit =)

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny tag, taky travim hodne času v koupelne pred spanim.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)