pondělí 21. dubna 2014

FLORMAR PRETTY NAILPOLISH P16


Laky na nehty od Flormaru mám hodně ráda. Kamarádka byla tak hodná a půjčila mi celou svou sbírku laků Flormar, která má asi 15 kousků, takže jsem nelenila a lakovala. Tato barva, kterou mám na nehtech je krásná jarní růžová s kapkou korálové. 

Kryje krásně ve dvou vrstvách a schne do vysokého lesku jak vidíte. Nemám žádný top coat.

Tento lak má obsah 6 ml a seženete ho například v drogerii Teta. Stojí okolo 50,- Kč.



S barvou jsem moc spokojená, výdrž je klasická (u mě bez ošoupaných špiček cca 4 dny), ale vydrží mi i týden. Všechny laky mi drží dobře.

Máte zkušenosti s řadou Pretty od Flormaru nebo používáte některý z jejich laků na nehty?

Přeji krásný den.

7 komentářů:

  1. parádní fotečky :-)
    Moc moc šikovná.

    Barv vypadá též zajíavěě. já mám z té kolekce pretty pouze neonově žlutou a neonově zelenou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kársná barvička, už jsem ve Flormalu dlouho nebyla, asi si udělám výlet.. i když jsem se zařekla, že už laky žádný kupovat nebudu :D :D
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  3. Od Flormaru nic nemám, ale tato barvička se mi moc líbí. Při příští návštěvě Tety budu muset omrknout.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Ta barva je opravdu nádherná!!! asi si konečně nějaký pořídím a překonám, tak averzi k tomu, že musím do města kvůli tetě...

    Loveliness By Tess

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně takovou barvičku momentálně sháním, je nádherná!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)