pátek 28. února 2014

"OBLÍBENCI" ÚNOR

Rozhodla jsem se, že Vám dám vědět o mích oblíbených produktech. V koupelně mi leží už nějaký pátek a já se jejich používání vracím. Proto si i ony na blogu zaslouží nějakou pozornost. Ne asi každá z Vás má takové články ráda, ale snad se najde alespoň pár čtenářek, co se rády mrknou a přečtou tento článek. Většinou se jedná o produkty na vlasy, kterým se snažím poskytovat lepší péči.


1. Balea gel na holení nohou - cca do 40 Kč DM - super gel na holení, vzhledem gelu skoro jako mužský - napění se a nanese na nohy. Doporučila mi ho kamarádka a je super, nevysušuje nohy, holí výborně. Určitě koupím znovu.

2. Kallos Keratinový šampon - 1 litr za 74 Kč - tento šampon jsem si koupila, protože mě zaujalo, že je na poškozené vlasy a že obsahuje keratin. Velmi zajímavá kombinace. Vlasy dělá jemné, ale potřebuji i kondicionér, bez toho je prostě nerozčešu. Voní dobře a pění slušně.

3. Cien anti-perspirant Natural - Lídl 39 Kč - Tento sprej mám ráda, má neutrální vůni a před potem ochrání i v létě, kdy se potíme víc. Nemám výhrady. 

4. Lady Speed Stick - tento sprej jsem si sama nepořídila a ani bych to neudělala.. Značka pro mě není lákavá, samotný sprej -antiperspirant je celkem dobrý, ale nevoní mi moc příjemně. Na obale je napsané, že nezpůsobuje žluté skvrny na oblečení - to nemohu posoudit, bílé oblečení nenosím. Už je skoro vystříkaný a další si určitě nepořídím.

5. Suchý šampon Amica - Teta 29 Kč - Obyčejný suchý šampon, který mi voní hrozně nepříjemně jako naparfémovaný starý chlap, ale svůj účel plní a za pár minut po aplikaci vlasy hezky provoní a není nepříjemný. S mastnými vlasy si poradí dobře. 

6. Cien kondicionér pro barvené vlasy - Lídl 29 Kč - Tento mám už asi po 5. minimálně. Jsem s ním spokojená, vlasy jsou po něm krásně hebké a jdou snadno rozčesat. Vlastně žádný jiný kondicionér už asi rok nepoužívám. 

7. Kallos Argan maska na vlasy - 185 ml za 47 Kč - tato maska je u mě novinka, použila jsem ji zatím 2x a je velmi příjemná a voní jako sladké cukroví. Je na poškozené barvené vlasy. Arganový olej jsem ale ve složení marně hledala. :-)

8. Kallos Latte maska na vlasy - 185 ml za 47 Kč - tuto masku jsem použila taky jen pár krát, ale je na vlasech příjemná, voní jako mléčné karamely, přítel ji má na mých vlasech radši. Tato maska je na poškozené vlasy.

9. Avon sérum na suché konečky vlasů - na toto opravdu trpím, takže ho občas použiji buď po mytí vlasů, nanesu na suché konečky a dám pod ručník na asi 5 minut a poté rozčesávám, nebo jen tak třeba po žehlení. Super produkt, konečky hezky vyživuje ale jen na pohled.

10. Balea sprchové gely - DM 32 Kč - Nektarinka a kokos absolutní top! Voní přesně jak se mi líbí. Druhý sprcháč je také ovocný takový exotický. Vysušují mi pokožku. 

11. Freeman Avokádová maska na póry - Kaufland cca 120 Kč - výborná, póry jsou po použití opravdu menší. Nevoní moc dobře, ale říká se, že co nevoní funguje, takže to můžu potvrdit. Chci ještě jahodovou, meruňkový peeling a tu rozjasňující růžovou masku. :-) 

Tak to bylo něco málo o mích produktech, které momentálně používám a jsou mi příjemné nebo ne. Snad se Vám tento článek líbil a dejte mi prosím v komentářích vědět, jaké jsou vaše oblíbené produkty a jestli když máte něco, co Vám nevyhovuje - jestli to vyhodíte nebo to dopoužíváte??

Přeji krásný den.

5 komentářů:

  1. Zaujala me znacka Kallos, ctu na ni dobry recenze. Prosim te, kde se da sehnat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osobně ji kupuji v prodejně ve vedlejším městě, ale dá se sehnat na internetu. Hledala jsem to třeba i na heureka.cz a stačí zadat Kallos a najde ti to spoustu obchodů:) takže skus pohledat internet :))) Snad jsem ti alespoň trochu pomohla.

      Vymazat
  2. Mě se vůně té masky od Freemana docela líbí. :) A hlavně mi přijde, že mi to s tou maskou sluší víc, než bez ní. :D Chtěla jsem zkusit i tu šmoulovou, ale co jsem tak četla recenze, vypadá to, že její jediný účinek je právě v antistresovém působení té barvy, když se vidíš v zrcadle.. :D

    Od Balea mám borůvkový sprcháč, voní nádherně, ale také hodně vysušuje. No a má takovou sytě tmavě modrou barvu, že radši ani nechci vědět, co je tam za barviva. Proto zůstanu věrná antistresovému Dermacolu s vínem a limetkou. Ten prostě žeru.

    Co se týče séra na konečky, Avon jsem nikdy nezkoušela, ale do konečků (nebo spíš na spodních cca 15cm délky, s tou délkou, co mám, to prostě jinak nejde) si dávám vlasovou péči od Gliss Kur Ultimate repair. Mám doma i Express oil nutritive balzám, ale ten používám jen když nastane ta nejhorší rozčesávací krize, protože mi přijde takový hodně těžký. Ale ten Ultimate repair, ten je lehčí, používám ho po každém mytí. Tyto dva výrobky jsou docela fajn, ale trošku pochybuju o tom účinku na konečky, spíš hodně usnadňují rozčesávání a celkově pomáhají vláskům zůstat zdravé.

    Ale úplně nejlepší, co jsem na konečky kdy měla, je olejíček značky Wella, Oil reflections. Nezatěžuje, když ho rukama rozetřeš do konečků, zanechá na rukou takový jakoby saténový povrch :D Nevím, jak to popsat jinak... :D Prostě se to klouže jak curlingové hřiště a přitom to ani trošku nelepí a není to takové jakoby mazlavé.. :D a vážně funguje. A jako bonus i příjemně voní. Je teda dražší, ale teď jsem koukala, že se dá někde v akci pořídit i za necelé 2 stovky a vydrží hodně dlouho. Mám jej asi 3/4 roku a mohla mi zatím ubýt tak desetina.

    Jinak teda já patřím mezi lidi, co tyto články nemají rádi. Protože když to přečtu, většinou zjistím, co všechno ještě potřebuju, i když mi doposud nic z toho nechybělo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katy zajeď si do prodejny do Napajedel, je tam hrozně levno je to kousek od zámku a je to v domku, určitě to poznáš :)

      Vymazat
  3. Kallos masky si musím pořídit! zatím všude slyším jen samé chvály :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)