neděle 23. února 2014

NOTD PASTELS & FLOWERS


Toto jaro budou velkým trendem pastelové barvy. Já je miluji odjakživa, takže se mi tento trend moc líbí. Mé nehty jsou tedy inspirovány jarem a pastelem. Prosím berte je s rezervou, nejsem žádný profík a mám velmi vysušené nehty a ruce z práce, takže to nevypadá dokonale. Za to se omlouvám. :) Snad se i tak bude moje dílo líbit.

Na první fotce je moje pravá ruka, aby jste viděly jak moje nehty vypadají i tam (jsem pravačka). Na levé ruce mám nehty o moc hezčí. 

Obě ruce jsem tentokrát nalakovala stejně (někdy každou jinak, barvy v jiném pořadí atd. :-D). Použila jsem své oblíbené odstíny laků, které mám doma. Vytvořit růžičky je velmi jednoduché, stačí následovat toto video. To mne také inspirovalo: (+ slečna je moc šikovná a nádherně si na nehty kreslí určitě omrkněte i další videa!)



Použité laky na nehty:

PALEC - Gabriella Salvete odstín č. 102

UKAZOVÁČEK - China Glaze - Light as Air - můj top lak ♥

PROSTŘEDNÍČEK - bílý základ značka Classics odstín 03 - obyčejný bílý lak
                              růže: růžová - GS 102, fialková CHG Light as Air, zelená Essence 138 L.O.L.

PRSTENÍČEK - třpytkový lak Ocean č. 2

MALÍČEK - Color Club - Blue-Ming

Jako podklad pod lak jsem použila Gelovou bázi na nehty od značky Avon.
Jako vrchní rychleschnoucí top coat jsem použila Miss Sporty Turbo Dry Top Coat.


Snad se nebudete smát a bude se Vám moje manikúra alespoň trochu líbit. Daly by jste si na své nehty něco podobného? Máte rády pastelové barvy?

Přeji krásný den.

5 komentářů:

  1. jee, ja se tesim na to obdobi barvicek, vlastne uz to pomalu prichazi!

    OdpovědětVymazat
  2. Taková kombinace by mě nikdy samotnou nenapadla, ale vypadá to moc hezky! Barva na malíčku se mi líbí hodně moc. Klidně bych si nalakovala nehty jen s ní a na prsteníčku nechala ten stříbrný.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  3. jéé to se mi moc líbí, ani to nevypadá moc těžký :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)