sobota 8. února 2014

DAY OR NIGHT VALENTINE´S DAY MAKEUP


Ahoj, dneska jsem si pro Vás připravila líčení, které se hodí ne jen na Valentýna, ale na jakoukoliv událost jak ve dne, tak jako večerní líčení. Stačí přidat umělé řasy a líčení se posune na daleko vyšší úroveň. Pro tentokrát jsem ale řasy nepoužila, abych Vám ukázala jak krásně lze nalíčit oči i bez jejich použití. 

Já osobně Valentýna neslavím, ale kdybych ho slavila určitě bych vyrazila na rande s takovýmto makeupem. Jedná se o velmi romantické, lehce smoky líčení očí, sjednocenou pleť a šťavnaté rty hodné líbání. Samozřejmě je na Vás jestli použijete středně krycí nebo jakýkoliv jiný makeup. Je to hlavně o tom, v čem si sama budeš připadat pohodlně a uvolněně. 


* Omlouvám se, pokud se Vám moje obočí nezdá, ale chci aby mi dorostlo a trhala jsem ho a přemalovala, ale líbí se mi i tak :-)


Na obličej jsem použila:
* Revlon Colorstay pro smíšenou a mastnou pleť odstín 150 Buff
* Rimmel Concealer & Highlighter odstín 100 Ivory - pod oči na projasnění + kolem nosu
* Rimmel Stay Matte na T zónu odstín Trasparent
* Sleek Contour Kit odstín Light - konturování, použila jsem i rozjasňovač
* Tvářenka ELF Peachy Cheeky

Na obočí jsem použila:
* Sada na obočí ELF Studio řada odstín Medium

Na oči jsem použila:
* Báze pod oční stíny Dermacol
* Paletka Sleek Sunset - odstín Salsa Cubana - na celé víčko až do ohybu oka - můžete použít vlastně jakoukoliv barvu, kterou uznáte za vhodnou
* Světle hnědý stín na vykonturování oka a rozmazání hlavního stínu na víčku
* Barry M Black Waterproof Eyeliner - tenká linka k linii řas, nemusí být ani moc přesná, stejně ji budete rozmazávat
* Paletka Shostoppers odstín Oh So Special - tmavě šedá - pencil štětcem jsem rozmazala linku do ztracena, dá to trochu práce a doporučuji dělat každé oko postupně, dejte si práci, stojí to za to, protože vznikne naprosto nádherná linka jak vidíte na fotkách. Nerozmazávala jsem černou, protože ta by udělala linku výraznější a přechod by nebyl tak krásně jemný. Tuto barvu jsem dala i pod oko.
* Řasenka Rimmel Scandal Eyes Lycra Flex v černém odstínu
* Do vnitřního koutku a pod obočí jsem zvolila jemnou tělovou barvu se leskem -Sleek Showstoppers, můžete použít opět to co máte doma, krémovou barvu s trochou lesku nebo i bílou. 

Na rty jsem použila:
* Avon odstín Pout 

Na rty by nebyl špatný i nějaký Lip Stain nebo fix na rty, který vydrží delší dobu. Pokud se chcete s přítelem na Valentýna líbat lesk asi nebude nejlepší variantou. 


Jak se Vám moje inspirace na Valentýnské líčení líbí? Zvolily by jste něco podobného nebo je to na Vás moc výrazné? Toto líčení je velmi jednoduché i pro začátečníky, takže ho zvládne každý. Stačí si dát trošku práce a času s rozmazáváním linky. Pokud toto líčení budete dělat taky dejte mi prosím fotku na zeď na facebook. Děkuji.

Přeji krásný den.

5 komentářů:

  1. Moc se mi líbí, není nějak násilné, ale i přesto hezky vynikne:) Jít někam na Valentýna asi bych si taky udělala něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za krásné komentáře holky!♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš tak strašně, strašně moc nádherné oči, to je neskutečný!!! Ta první fotka, úplně jsem zamrzla a ve vteřině nevěděla, zda prvně závidět nebo se rozplývat nad tou krásou:-D A ta dokonalá pleť, asi mi budeš muset dát lekci a já snad ten makeup začnu používat, protože to je bomba!!:)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)