sobota 11. ledna 2014

VEČERNÍ LÍČENÍ DO BARU



Zdravím, 

dneska jsem si pro Vás přichystala pár fotek líčení a popisek produktů, které jsem k němu použila. Chystali jsme se v pátek večer do baru a já se vždy líčím znovu, i když jsem nalíčená třeba z rána a tak jsem Vám výsledek nafotila. Oči se mi nějak extra nepovedly, to přiznávám, ale celkově jsem byla spokojená. Dlouhou jsem neměla tmavou tužku na waterline a tak jsem ji použila. Navíc mám doma pár nových produktů, které jsem chtěla vyzkoušet. 

Na obličej jsem použila:
* Rimmel 25 hour long lasting makeup odstín 100 Ivory
* Dermacol Makeup Cover odstín 208 (pod oči a na projasnění obličeje)
* Sleek Contour kit odstín Light 
* Tvářenka ELF Baked Blush odstín Peachy Cheeky (vždy když to vyslovím tak se směju a kamarádka říká, že to zní sprostě a má pravdu:-D)
* Rimmel Stay Matte pudr odstín Translucent

Na obočí jsem použila:
* ELF Eyebrow kit ze studio řady odstín Medium

Na rty jsem použila:
* Tužka na rty Flormar voděodolná odstín č. 229
* Rtěnka Sleek odstín Naked

Na oči jsem použila:
* Paletka MUA Undressed (označené odstíny)
* Řasenka Miss Sporty Pump Up Booster
* Nalepovací řasy z ebay + lepidlo Lash Grip od Ardell průhledné
* Linky ve fixu ze základní řady ELF odstín Black
* SuperSHOCK tužka od Avonu v odstínu Blackberry




Tady na této fotce jde nádherně vidět rtěnka, proto jsem ji zařadila do tohoto článku. Jsem totiž nefotogenická, pardon, dělám pořád xichty...:-D 


Dvě kamarádky si všimly že mám řasy, tak jsem byla ráda, že to jde poznat. :-D Moc se mi líčení s nalepenýma řasama líbí. Tyto z ebay stály 45 Kč za 5 párů a jsou opravdu krásné. 

Jak se líčení líbí Vám? Malujete se taky klidně 2x když víte, že někam jdete? 

Přeji krásný den.


4 komentáře:

  1. Moc krásné!!! Kdybych si tak uměla nalepit taky řasy :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Nikčo, co používáš za lepidlo na řasy? Drží dobře?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nalepovací řasy z ebay + lepidlo Lash Grip od Ardell průhledné :-) psala jsm to nahoru :-) jo drží dobře celou noc :-)

      Vymazat
    2. Jé, tak to jsem si nevšimla :D Díky, jdu ho objednat ;)

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)