pondělí 6. ledna 2014

RECENZE RIMMEL MATCH PERFECTION makeup


Můj oblíbený makeup, který mi dělá společnost skoro každý den? Rozhodně Rimmel! 

Řekla bych, že pro mou pleť je skoro ideální s jednou nedokonalostí - výdrž by mohla být trošku lepší, jinak mu nemám co vytknout, ale k tomu se dostaneme v dnešní recenzi.


Jelikož jsem od přírody bledá a moje pleť má tendenci rudnout i když mám žlutý podtón pleti potřebuji občas záchranu. Píšu občas, ale vlastně pro tohoto super pomocníka sahám každý den. Je to makeup. Produkt, který dělá naši pleť krásnější, sjednocenou, prostě mňam. 

Před dávnou dobou, bylo to předloni před Vánoci (2012) jsem si v drogérii koupila první makeup Match Perfection. Mé dojmy byly více než dobré, makeup je na dně, což znamená, že je čas napsat tuto recenzi tak, aby jste z ní něco měly.

Tento makeup vnímám takto:
- makeup s lehkým krytím 
- krásně sjednotí pleť
- je řidší konzistence
- dobře se roztírá
- nedělá na obličeji fleky ani mapy
- vydrží krásný zhruba 8 - 10 hodin
- jako plus beru SPF 18
- ideální klasická velikost 30 ml
- obsahuje pumpičku což mi usnadňuje aplikaci a dělá ji to hygieničtější
- na pleti neoxiduje
- nejsvětlejší odstín 100 Ivory je opravdu krásně světlý s neutrálním podtónem



Zde jsem se Vám vyfotila před aplikací makeupu, opět moje horší strana obličeje. Netvářím se nic moc, ale kdo by chtěl fotit hrůzu na blog "o kráse"..:-) Vidíte malé začervenalé pupínky, barevné nedokonalosti kolem nosu, apod.


Vyfotila jsem Vám dvě fotky po aplikaci a lehkém vsáknutí do pleti. 
- První fotka je na denním světle, vidíte, že makeup pleť opravdu krásně sjednotil, nedokonalosti jsou lehce zřejmé. Opravdu pomůže, když makeup necháte "vydechnout" a vsáknout. 
- Druhá fotka je na umělém světle těsně po aplikaci. Stále jsou viditelné nedokonalosti, které vždy později maskuji korektorem. Pleť se leskne, ale lesk se se vsakováním makeupu ztrácí. Tento makeup rozhodně není rozjasňující ani matující.


Kupovala jsem ho v drogerii DM a stál okolo 169 Kč za 30 ml. Rozhodně ho DOPORUČUJI!!

Máte s tímto makeupem zkušenosti?? Jak se Vám líbí efekt na mé pleti?

Přeji krásný den.


3 komentáře:

  1. Na tvé pleti je opravdu krásný, při každém tvém líčení zírám, jak dobře vypadá. Jediné co mě od něj odrazuje je výdrž, už jsem si u Colorstaye zvykla na to se nebát, že mám na obličejí oranžové cucky, jenže bohužel nedělá tak hezký finish jako Rimmel (mám odzkoušenou jen verzi 25lasting finish). Nejspíš mu dám šanci! Děkuji za recenzi a tvou pletí bych se netrápila, veř nebo ne já bych ji brala!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)