pátek 20. prosince 2013

Předvánoční NEW IN :)


Včera jsme byly s kamarádkou Nikčou nakupovat v Uherském Hradišti. Samozřejmě nesměla chybět návštěva drogérií DM a Rossmann. Shodou náhod mi ten den také dorazila objednávka z normazlin.cz, kde jsem si objednala nalepovací řasy a lepidlo značky Ardell. 

Na Vánoce bych chtěla vypadat fakt "speciálně" a proto jsem si objednala tyto řasy Wispies od Ardell spolu s průhledným lepidlem. Vím, že spousta Američanek používá výhradně DUO, které bylo na stránkách také, ale znám spoustu holek, které používají Lash Grip od Ardellu. To jste mi doporučily také na fb za což Vám moc děkuji. Průhledné lepidlo sem si vybrala proto, že řasy chci někdy nosit i bez linky. Jelikož jsem dlouho nikde nemohla sehnat pomerančová dřívka na zatlačování kůžičky na nehtech objednala jsem si ze stránky také 3 kusy za 9 Kč (1kus/3Kč). V balíčku mě čekal dárek v podobě fimo ozdob na nehty.

řasy Wispies 99 Kč
* lepidlo průhledné 119 Kč

(Kliknutím na slova za hvězdičkou se dostanete eshop a daný produkt)


V Hradišti jsme obhlédly obchody nejen s oblečením, ale také kosmetikou. Já jsem chtěla zajít do DM na sprchové gely. Vzala jsem si nějaký tropický (pardon neumím německy) a nektarinku s kokosem (voní nádherně!!). Oba stály 32 Kč/kus. Nezdá se Vám, že je DM čím dál víc drahé?
V Kauflandu jsem si vzala masku od Freemana za 109 Kč.


V Rossmannu probíhá akce na řasenky GS (při koupi libovolné řasenky GS si vezměte z regálu zdarma jakýkoliv lak na nehty - i STARS). Neváhala jsem a využila jsem této akce. Koupila jsem 2 řasenky za 99 Kč/kus a k nim jsem si vzala laky na nehty Stars za 89 Kč/kus ZDARMA! No jako nevzít to by byl hřích. :-D 
V týdnu jsem si zašla do drogérie Šlak (malá rodinná drogerie, Otrokovice) a koupila jsem si tam další dva třpytivé laky od značky Ocean za 20 Kč/kus.


Tohle jsou dva laky GS, které jsem si vybrala na offic. fotkách. Odstíny Sapphire a Acquamarina. Nádherné! Fotky jsou z fb Gabriella Salvete.

 

Vprostřed je řasenka GS, kterou jsem si vzala 2x za 99 Kč/kus. Je to xxpress Volume & Black. Nikdy jsem ji neměla a těším se na ni. Vpravo pilník od Asiatů za 25 Kč. A samozřejmě to bych ani nebyla já, kdybych dřívka, které jsem si koupila 3 kusy za 9 Kč nenašla po 20 kusech za 19 Kč! :D Nedivte se, že jsou tak krátká, ale podle mě to bohatě na nehty stačí, protože prostředek se stejně nikdy nedá použít. :-D Mám menší ruce a mě stačí i tyto.


Tak a to máme vše. Je toho docela dost, ale zase bylo vše výhodné, tak proč ne. :-)

Co vy máte už dárečky zabalené? Cukroví napečené? :-)

Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Ty řasy... že jsem si jich nevšimla, nechápu, vypadají perfektně!! Moc se těším, až hodíš nějaké foto... Já letos moc dárečků nekupovala, takže si s balením nedělám starosti, to mám za 5 minut. Přeji Ti krásné Vánoce!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je supr nákup, líbí se mi hlavně ty řasy, prý jsou super!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)