čtvrtek 31. října 2013

Recenze: MUA SHADE 29 - PEARL oční stín


Mono oční stín za pár kaček? Asi by mě jako první napadla Essence. Dnes Vám ale ukážu, že se dá najít levnější (když objednáváte z oficiálních stránek UK) a lepší varianta mono stínu se supr pigmentací a výdrží. Tento stín stojí na oficiálních stránkách 1 Libru což je asi 25-30 Kč podle kurzu měny. Na českých oficiálních stránkách www.makeupacademy.cz stojí tento stín 44 Kč, což je cena také slušná.

Na výběr jsou jak lesklé odstíny - označeno "pearl", tak matné odstíny - označeno "matt", takže si každý vybere podle chuti. O matných stínech (hlavně těch hnědých) budu ještě přemýšlet a asi přiobjednám - ty totiž své uplatnění najdou vždy. Prodejce nabízí opravdu velkou škálu odstínů ze kterých má kupující na výběr, což beru jako velké +.

Odstín, který jsem si vybrala já má číslo 29 a patří mezi odstíny s označením "pearl", takže očekávejte lesknoucího se, světlo odrážejícího krasavce. 
- Stín má nádhernou středně zelenou barvu se zlatými odlesky. 
- Jeho výdrž s bází je celodenní, neslévá se mi do vrásek, dokonce se jeho barva během dne nevytrácí
- Práší naprosto minimálně, je spíš máslovější konzistence
- Výborně se nanáší štětcem a rozmazávání stínu je snadné 
- Obsah je pouze 2g, což není moc, ale stačí to.
- Pigmentace je výborná





S tímto stínem jsem také dělala na blogu i líčení, které naleznete ZDE. Pokud jste ho zatím neviděli určitě se mrkněte.

Do budoucna určitě zauvažuji o koupi dalších mono stínů této značky, protože jsem velmi mile překvapena a potěšena z kvality mono stínu, který vlastním. Určitě ale spíše využiji nějaké akce s poštovným zdarma nebo podobně, protože radši nakupuji ve slevách apod. :) 

Máte s tímto stínem nějaké zkušenosti? Ať už s matným nebo perlovým. Dejte vědět do komentářů - popřípadě pokud jste o něm psali na svém blogu dejte do komentářů odkaz, aby jsme si spolu s čtenářkami mohli přečíst i jiný názor.

Přeji Vám krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Stín vypadá krásně a za tu cenu má opravdu dobrou pigmentaci:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wau ten vyzerá super! A cena je taktiež dobrá. Krásna recenzia :o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)