středa 23. října 2013

NEW IN: Ziaja

Opět se mi trošku poštěstilo a vyhrála jsem giveaway na blogu u Nicolette. Jednalo se o soutěž se značkou Ziaja. 
Vybrala jsem si přírodní olivový krém a krém pod oči, protože po 20. roku věku je vhodné začít používat oční krém a předcházet tak vzniku vrásek do budoucna. 

Kdybych tyto produkty nevyhrála stejně bych si je sama pořídila, protože krém jsem už měla a na zimu mi dokonale vyhovuje a krém pod oči jsem chtěla už dlouho.


 Sice je krém určen pro suchou a normální pleť, ale vyhovuje mi i na smíšenou. V zimě je totiž moje pleť sušší a akné skoro nemám..:) takže opravdu výborný krém.




K produktům mi dorazili také vzorečky, kterých je celkem 5 a ráda vyzkouším všechny. Značku znám jen díky olivovému krému a nic jiného jsem od nich nezkoušela, takže jsem moc ráda, že mám příležitost. 


Máte rády značku Ziaja nebo jste ji naopak nikdy nezkoušely?

Přeji krásný den.
Nicky xx

1 komentář:

  1. Ten krém mám a také jsem s ním moc spokojená :) celkově je mi značka Ziaja moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)