čtvrtek 19. září 2013

Recenze ŘASENKA AVON SUPERSHOCK


Ráda píšu recenze až po dlouhodobém testování produktů. Proto jsem tady s touto řasenkou zhruba po měsíci až dvou používání. 

Dnes Vám povím o řasence od Avonu, která má název SuperShock a je v odstínu Blackest Black. Stála mě asi 80 Kč za 10 ml obsahu. Cena není špatná. 

Moc se mi líbí balení produktu, to se Avonu povedlo. 

 Řasenka má gumový štěteček s krátkými hustými štětinkami. Obsah se s ním nabírá dobře, zbytečně "nevytahuje" přebytečnou řasenku z tuby ven, což beru jako pozitivum. Aplikátor je ale moc dlouhý.

Konzistence řasenky je spíš mokrá, ale celkem rychle vysychá a tím se tvoří maličké hrudky, které se mi ale vůbec nelíbí. 

V průběhu dne se mi řasenka obtiskává pod obočí a rozmazává se pod očima. Jinak výdrž je celodenní bez ohledu na tyto informace.




Moc se mi líbí výsledek po aplikaci řasenky na moje řasy. Pokud si ale natočím řasy kleštičkami, neudrží natočení ani hodinu. 

Moje řasy bez řasenky:



Posuďte sami jaký je rozdíl mezi nalíčeným a nenalíčením okem. Je ale pravda, že moje řasy jsou od přírody docela dlouhé, ale nejsou moc černé.

Od řasenky, která se jmenuje Blackest Black očekávám výsledek typu: BUM! To jsou řasy, viditelné na milion kilometrů. Tato to splňuje tak na 70%. Kartáček mi taky moc nevyhovuje, je moc dlouhý.

Celkově bych tuto řasenku hodnotila jako slabší, ale použitelnou. Opět se ukázalo, že nezáleží na značce a že každá se mi obtiskne pod obočí. To je můj velký problém s každou řasenkou.

Máte s ní nebo s nějakou jinou řasenkou z Avonu zkušenosti?? Napište.

Přeji krásný den Všem.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Mám doma tuto řasenku a už ji nevyměním, jen je škoda, že není voděodolná...

    OdpovědětVymazat
  2. Já měla Super carlicious, ale už není dlouho k sehnání. Musím říct, že mi dělala nádherné natočené řasy. Teď jsem zkusila řasenku LUXE a je fakt luxusní :)

    Jane

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)