sobota 14. září 2013

Recenze Missha Perfect Cover BB cream

 Ahoj holky, dneska jsem si pro Vás i díky kontaktům s Vámi na fb vybrala recenzi na BB cream od Misshy. 
Toto BB mám doma už hoodně dlouho a je skoro vypotřebované, takže Vám dnes můžu napsat můj objektivní názor po dlouhodobém testování tohoto produktu.




Tento krém jsem si objednávala na stránkách www.krasotika.sk v nějaké akci myslím, stál do 350 Kč. Za výbornou cenu ho mají ZDE!! 
Výrobce slibuje vysoce krycí BB cream s ochraným faktorem SPF 42 a obsah složek, které vybělují pleť a léčí akné. Také má obsah látek působících proti vzniku vrásek. Prodává se ve 3 odstínech, já mám prostředí odstín č. 21 - ten je lehce našedlý, spíš neutrální (není moc do žluta ani do růžova).




Můj názor po dlouhodobém testování:


- Krém má hustější konzistenci, která mi vyhovuje. Lehce se roztírá, nezanechává na mé pleti mapy ani se nekoncentruje do míst, kde ho nanesu jako první. 

- Má lehce rozjasňující účinky, což mi vyhovuje více v zimě, protože má pleť je sušší než v létě. Není ale třpytivý ani nic podobného. 

- V létě mi tento krém moc nevyhovuje, protože mám mastnější pleť a přijde mi, že její stav spíš zhoršuje, občas mi po něm vyskáče pár pupínků, což je pro mě nevhodné a špatné, jelikož výrobce slibuje léčbu akné. Navíc, když se člověk leskne přirozeně není moc hezké vidět přebytečný lesk od tohoto krému. Pudr mi s tím moc nepomohl.

- V zimě je skvělý, ochrání pleť před sluncem stejně jako v létě díky ochrannému faktoru, což je obrovské plus. Letos mně netrápil spálený nos ani nic podobného, nosila jsem ho k vodě nebo když jsem byla dlouho vystavená sluníčku.

- Zatím jsem nenašla vhodný pudr, kterým by se dal krém fixovat. Na pleti ale drží zhruba 12 hodin. Není to kdo ví jaký výkon, ale pokud Vám tato výdrž stačí je fajn.

- Pleť hezky sjednotí a zakryje zarudnutí apod. Krém určitě NEMÁ PLNÉ KRYTÍ!! To se výrobce pěkně sekl. Můj názor je takový, že krytí je střední s možností vrstvení. Já od krému, který se jmenuje Perfect Cover čekala to, že bude perfektně krýt.. ? :) No... to je asi jasné, že.. :D

- Krém se prakticky dávkuje pumpičkou, což je pro mě velké plus.

- K pokrytí celého obličeje mi většinou vystačí 2 pumpičky. 

- Obsah BB je 50 ml, což je velké balení, které mi vydrželo asi půl roku při nepravidelném používání. 


Celkově bych BB cream hodnotila neutrálně, vadí mi klamavé označení výrobku - jak název samotného krému, tak fakt, že má akné léčit, ale spíš ho podporuje. Pozitivně hodnotím hezký efekt, který dělá na mé pleti, když není přehnaně mastná. 

Už si ho asi nikdy nekoupím, ale byla to zajímavá zkušenost s mým prvním Asijským BB creamem. Radši zůstanu u ověřených makeupů, které mou pleť nezhoršují, dají mi krytí, které po nich požaduji a nemusím je složitě objednávat z Asie nebo internetu. 

Máte vy s tímto BB creamem zkušenost?? Napište nám jakou. Myslím, že ne jen já, ale i ostatní holky si rády přečtou víc názorů na věc.

Přeji Vám krásný den.Nicky xx


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)