pondělí 16. září 2013

Pokračování recenze na BB Cream Missha Perfect Cover

1. díl tady

Na facebooku jsem Vám psala, že se mi po použití tohoto BB creamu pleť zhoršila... Kvůli recenzi jsem si ho nanesla asi po 3. v tomto týdnu a opravdu je to znát. Včera večer jsem byla hrozně nešťastná, protože mi vyrašilo akné na bradě a na čele. Není to obyčejný pupínek, který zlikvidujete a zahojí se, hlavně na čele ne. Navíc mám tušení, že na nose se mi vyraší nějaký gigant, protože jsem měla celý den pocit, jako kdyby mi dal někdo pěstí do nosu. Navíc se mi extrémně začalo mastit čelo jak uvidíte na fotkách. 

Vím, že pro osoby trpící akné je tohle "výsměch", ale já jsem akné neměla už dlouho, starám se o pleť pravidelně, každý večer se odličuji a čistím pleť ověřenými produkty, které mou pleť udržují v dobrém stavu už dlouho. Jsem si 100% jistá, že to není důsledkem mé péče o pleť!! 

Takhle můj obličej vypadal v den recenze (před aplikací) 14.9.2013 kdy jsem krém měla po 3. v týdnu na pleti. Vidíte, že se pleť přebytečně neleskne a nejsou na ní žádné extrémně viditelné nebo "čerstvé" pupínky. Na čele mám pouze jizvičku po akné, které jsem měla zhruba před dvěma týdny.


Omlouvám se za ten xicht na další fotce, ale nedokážu se tvářit spokojeně, když nejsem. Obličej mám lesklý jak "psí kulky" ... :D Směju se tomu, ale je to hrozné. Moje pleť byla vždy smíšená, ale jak jsem psala v poslední době jsem ji díky péči vždy udržela v normálním stavu bez akné, maximálně nějaké během "mých dnů", ty ale teď nemám! 


Zde můžete vidět co mi vyrostlo na čele, opravdu bolestivé... :( Nejde to zlikvidovat, protože se jedná o podkožní akné. 


Na bradě mi taky pár naskočilo. Některé jsem zneškodnila včera večer, některé ne.


Vím, že ty fotky nejsou nijak extra ošklivé nebo tak, ale uvědomme si, že jsem člověk, který na akné "moc netrpí" a dostavuje se mi velmi málo a zřídka.

Co se pak stane holce, která akné trpí a zhorší jí ho ještě víc?? To je důvod proč jsem Vám to nafotila a napsala! Dávejte si pozor, protože toto není vhodný krém pro holky s akné a mastnou pletí!!! 

Přeji hezký den!
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Co to obsahuje, co ti to tak podráždilo pleť?? Jaká složka?
    Jinak bomba blog, krásně to tu máš upravené, super!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že jsem se léčila s akné asi 8 měsíců pomocí driáku, bohužel se mi ted vrátilo a po zkoušce asijských bb creamů (měla jsem vzorky) se mi vždy akné ještě více zhoršilo. Nevím jestli je to silikony nebo čím :(.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)