neděle 15. září 2013

Jak si upravuji obočí ( s ELF eyebrow kit )

Jelikož nejsem spokojená s hustotou mého obočí volím dokreslování. Pro některé z Vás to bude možná moc, ale mě se to líbí.

Můj názor je takový, že je lepší mít obočí alespoň správně vytrhané a klidně nijak jinak neupravované než aby začínalo nebo končilo v polovině oka. Takové případy jistě i vy potkáváte denně ve svém okolí. V dnešní době mi to přijde jako nemožná věc. Chápu, že ne každý má od přírody krásné a husté obočí, ale je tady tolik různých možností, které každý může využít. Můžete si například nijak netrhat samy po dobu třeba 2 měsíců a pak zajít do dobrého kosmetického salonu, kde Vám ho upraví, tak jak má být!! Je potřeba hledat a třeba si i zjistit, zda tam chodí nějaká mladší paní nebo holka a prohlédnout si jak vypadá její obočí a podle toho posoudit. Osobně bych se v budoucnu nebránila obočí si vytetovat. Je to otázka zhruba 4.000 Kč, ale dlouhého hledání, protože to co mají vytetováno stařenky nechci - modrá čárka.. :D Holky, tímto jsem Vám jen chtěla sdělit, že se za neupravené obočí nemusíte stydět. Vždy se s tím dá něco dělat. :) Pokud si ho upravujete a někdo se Vám za to směje, tak je hloupý a měl by se podívat na sebe.

Dobrá, konec mých řečí a jdu na to, jak si vlastně obočí upravuji já. Popravdě tužkou to neumím, přiznávám! ale kdybych si koupila tužku na obočí od Anastasia Beverly Hills, tak bych se to moc ráda naučila. 

Nejjednodušší způsob (pro mě) je dokreslovat si obočí stínem (pokud není čerstvě nabarvené). Dřív jsem používala různé tmavě hnědé stíny, které mi vyhovovali a možná i nevyhovovali. Začátky byli těžké, co Vám budu povídat. :) Poslední dobou jsem si oblíbila tuto sadu na obočí od ELF a to i proto, že ji chci konečně dopotřebovat. 

První okýnko je vosk, který se používá jako první a poté pudr, který je v druhém okýnku, ten vosk zafixuje. Přiložený aplikátor je použitelný!! Já zkosenou stranu používám na vosk, protože mi zničil štětec, takže na to pozor. 


Můj postup dokreslování obočí:

1.) Obočí si "učešu" dohladka kartáčkem od ELF - vypadá jako aplikátor na řasenku
2.) Vezmu si malinký aplikátor ze sady na obočí a voskem si ho vyplním, hlavně obočí obtáhnu přesně tak, jak si přeji aby vypadalo. Trošku ho i protáhnu.
3.) Vezmu si zkosený štětec od Essence na který si nanesu pudr, kterým vyplním všechny mezírky apod. Na začátku obočí štětcem jen jemně pojezdím, aby tam nebylo tak výrazné.

A to je vše. Velmi jednoduché a zvládnout se to dá ráno v menším spěchu. Radši si na to ale beru času víc, aby vypadalo přesně tak, jak chci. Celkový čas max. 4 minuty.

Nafotila jsem Vám jak moje obočí vypadá před úpravou, po úpravě voskem a finální výsledek. Na poslední fotce to vypadá trochu moc, ale tak to mám vždy a se stíny to vypadá jako na všech mých fotkách líčení. 



Jak se Vám tento článek líbil holky? Napište do komentářů co pro své obočí neboli rám obličeje děláte vy. Určitě se všichni rádi seznámíme a inspirujeme i u Vás. 

*Sadu na obočí jsem koupila na www.elfkosmetika.cz , stála 97 Kč a je ve 4 odstínech.
*Kartáček jsem koupila také zde za 39 Kč.
*Skosený štětec Essence z drogerie Rossmann do 50 Kč

Děkuji za přečtení, komentář a za to, že jste se u mě dnes zastavily.
Přeji krásný den Všem.
Nicky xx



6 komentářů:

  1. Je to hezké, nezdá se mi to přehnané, rozhodně jsem viděla horší/nepřirozenější :) ty naopak hezky prokoukneš!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoja, nějak náhodně jsem sem zabrousila z fb stránek elfu a to upravený obočí dá tvýmu obličeji fakt krásně vyniknout (y) a že jsi přirozeně prostě hrozně hezká! máš úplně krásnou pleť a krásný velký modrý oči, který fakt luxusně kontrastujou s těma červenejma vlasama, pecka! asi si du trochu počíst na tomhle blogu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, vítej na mé stránce a moc ti děkuji za pěkný komentář :)

      Vymazat
  3. už prvý krok ti nádherne!! zvýraznil obočko a úplne by ti to stačilo :)

    OdpovědětVymazat
  4. ale keď sa znovu zadívam, je pravdou, že po druhom kroku ti super farebne sedí s vlasmi :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)