neděle 18. srpna 2013

Já & Sociální sítě

Ahoj, chci Vás informovat o sociálních sítích na kterých mně a můj blog můžete nalézt. Na facebooku s některými z Vás komunikujeme už delší dobu a je to super.

Pěkně popořadě! Čtete tento článek, takže jsem zaujala Vaši pozornost. 

Mrkni se napravo, hned nad popiskem O mně vidíš ikonky sociálních sítí. Použila jsi je někdy? Je to fajn způsob jak se spojit, komunikovat a navíc je to zadarmo. Stačí kliknout na ikonku.


Sociální sítě, které používám jsou Facebook, Instagram a nově Twitter.

Facebook je moje dá se říct základna. Zde přidávám fotky, nové články a spoustu videí, které mne zaujmou apod. Na facebooku je Vás 47 a myslím, že se tam rozhodně spolu nenudíme. Do vyhledávače napiš : Nickys book a připoj se k nám.


Moje oblíbená aplikace v telefonu je zaručeně Instagram. :) Je to rychlý způsob sdílení fotek, který mě baví. Fotky sdílím i na facebook, takže o ně nepřijdete. Kvalita je otřesná, ale dá se to snést. Kvalitnější fotky fotím zrcadlovkou a dávám je na blog.
Pokud Vás trápí to, že ho nemáte v mobilu nezoufejte. Můžete ho totiž používat i přes počítač.
Hrozně ráda sleduji fotky ostatních lidí - hlavně zahraniční blogerky :) inspirace! 
Najdete mně zde pod nickem: nickysbook



Založila jsem si i Twitter, protože jsem zjistila, že při spoustě zahraničních giveaway je sledování na twitteru potřeba. Je to celkem fajn, spousta lidí ho má a zatím si na něj zvykám. 
Najdete mě zde opět pod přezdívkou: @nickysbook


Tak jo, to bude asi vše dneska. Připojíte se? Nic to nestojí, jen to vykouzlí úsměv na rtech jedné rudovlasé dívky :)))

Přeji krásný den.
Nicky xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)