sobota 17. srpna 2013

1 word TAG

Ahoj, rozhodla jsem se napsat alespoň kratičký Tag, když už nic. Pro lidi co nejsou na facebooku tohoto blogu chci říct, že mám zlomenou ruku a proto nepíšu. Pokud tam jste, tak víte, že komunikuji alespoň fotkami z mobilu apod. Díky Vám Všem za to, že sem chodíte a že jste stále tomuto blogu nakloněny. Po sundání sádry asi za 3 týdny tu bude giveaway, protože Vás tu je už 101!!!!Díky moc holky :)

Tvoje vlasy - červené
Oblíbená věc - notebook
Sen z minulé noci - nebyl
Oblíbené pití - čaj
Auto snů - Landrover
Můj strach - injekce
Čím chci být za 10 let - šťastná
S kým jsem trávila minulý večer - přítel
Co nejsem - hubená
Co mám na sobě - sádru :D
Moje oblíbená knížka - dramatická
Co jsem naposled jedla - Herbalife
Můj život - krátký
Moje nálada - kocovina
Moje léto - divoké
Kdy jsem se naposled smála - teď 
Nejoblíbenější víkendová činnost - výlet
Můj počítač - HP
Pivo - ovocné
Zima - utrpení
Dovolená - bolela...:D
Na mé posteli - já
Láska - Lukáš

To je dneska ode mně vše a brzo Vám sem napíšu článek o všech sociálních sítích, kde mě můžete najít a podobně. :)) Pa

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)