čtvrtek 4. července 2013

NEW IN + První dojmy z produktů


Ráda nakupuji a ráda se s Vámi o své nové miláčky formou fotek dělím. Tento měsíc jsem se moc nerozšoupla (vlastně minulý).Mám tu za to pár produktů, které stojí za to vyzkoušet.

Začnu pudrem od Gabrielly Salvete, který mám v odstínu 01. 
Měla jsem za to, že to je nejsvětlejší odstín, ale buď jsem se mýlila, nebo jsem na něj až moc bledá. Zato je to luxusní odstín na bronzování. Je asi o 2 odstíny tmavší než moje pleť teď. Super, skvělý, doporučuji!!! Navíc balení je velké - pudr má 16g, (což je 2x víc než pudr od Dermacolu jak jsem zde již psala).
Pudr je krásně jemně namletý, drží celý den, je matný, výborný, nemám co vytknout - co slibuje to taky splňuje!! 
Cena kolem 120 Kč.
*Tento pudr už doma mám v tom stejném odstínu, ale starém balení. No, alespoň mám nový.




Dalším produktem, nebo vlastně dvěma produkty jsou tyto lesky od Colorama, což je značka, která spadá pod Maybelline. V Rossmanu jsem chytla akci 1+1 zdarma, takže mě oba lesky vyšli na 45 Kč. 
Lesky mají trošku lepivou konzistenci, na rtech drží skvěle minimálně 3 hodiny
Za mínus považuji minibalení - pouze 5 ml, ale vhledem k ceně je to uspokojivé.


Za další velké mínus považuji velmi nepřehledné očíslování produktu a navíc to, že nemá jméno. Ale dá se to odpustit. 

Zakroužkované číslo produktu:



  • Odstín 165 je spíš průhledný lesk - má hodně světloučkou barvu plnou třpytek. Je příjemný, třpytky nejsou cítit. Ideální barva pro každou, která nemá moc pigmentované rty. Moje jsou hodně světlé, proto na nich lesk trošku vynikl.




  • Odstín 289 je naopak pigmentovaný dobře. Je to tmavší růžová až červená se třpytkami, na rtech drží skvěle a jak jsem již psala vůbec nelepí. Je příjemný. 



Lesky mají klasický leskový houbičkový aplikátor. Na pokrytí celých rtů barvou musím namočit zhruba 2x - 3x.

Na facebook jsem Vám psala, že Bdellium tools (prodává www.mojesminky.cz) mají nové růžové štětce, takže to jsem si nemohla nechat ujít a hned jsem si objednala štětec na blending, protože po růžovém chlupáči jsem toužila dlouho. 
Je krásně hebký, hustý, příjemný. Je syntetický, takže vhodný pro vegany.




Čím jste si v poslední době udělali radost vy? Využili jste a nakoupili nějaký štětec ??

Hezký den.
Nicky xx

6 komentářů:

  1. Já byla dneska v Rossmanu a ulovila jsem pár super věcí:-D Jinak ty lesky..no je fajn, že byl jeden zdarma, ten první mi přijde, že vůbec nebarví, já bych z něho teda byla zklamaná...ten druhý už vypadá hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) mě to nevadí, bude super třeba na nude rtěnku :))) z něho zklamaná rozhodně nejsem :)))

      Vymazat
  2. Ten pudr vypadá celkem dobře. Máš vyzkoušený Stay matte od Rimmelu? Zajímalo by mě jak si tento pudr vede ve srovnání se Stay matte :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten pudr jsem párkrát zkoušela a plánuju si ho pořídit :) určitě udělám srovnání :) jen co se dostanu do drogérie :)

      Vymazat
  3. štětec má super barvu, ty lesky jsou dobré :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)