sobota 22. června 2013

BARRY M Lip Liners Baby pink & Fuchsia


Nejsem si jistá zda jsem někdy na tento produkt četla recenzi. Jednou mě prostě popadla chuť koupit si tužku na rty, protože jsem ji zrovna nutně potřebovala... :D Doma mám dvě rtěnky od Barry M, které měli tyto tužky nádherně doplňovat.

Barry M je moje oblíbená značka, takže jsem neváhala. Do vyhledávače jsem napsala www.mojesminky.cz a už to jelo! :D

Zvláštním překvapením bylo zjištění, že každá tužka má jiný obal. :D Bude to asi tím, že jedna bude starší "model" a druhá nová. Obě byli samozřejmě nepoužité, nové, zabalené v plastu. Design tužky se mi líbí u obou stejně, ale nejde mi ani tak o obal jako o obsah který skrývá pod svým dřevěným "kabátkem".

Cena tužky 109 Kč/ kus.


Opět typické Barry M značení - číselné. Já si z toho nic nedělám, ale někomu by to mohlo ztěžovat hledání produktu, kdyby si ho chtěl objednat. Proto jsem na další fotku napsala také jejich názvy.


Tužky jsou krémové ale ne extrémně moc, lehce se s nimi maluje, dají se rozetřít, na rtech jsou příjemné. 

-Odstín Baby Pink je hodně světlý růžová, na rtech vypadá jak mrtvolka, ale dá se používat jako podklad pod jakoukoliv rtěnku, takže své využití u mě rozhodně má.

-Odstín Fuchsia je nádherná výrazná růžová barva, která se mi hodí k mým Barry M rtěnkám i k výrazné oranžové od Maybelline - tato kombinace se mi fakt povedla. :D Dá se nosit také samostatně na rtech pouze přetřená průhledným nebo růžovým leskem nebo balzámem. Dlouhotrvající pusa, jak jinak to nazvat... :D

Obě se dají lehce strouhat, nemusí se před tím chladit. 



Jak vidíte tak Fuchsia se mi hodí jak ke Shocking Pink tak s jemnou rukou také k Pretty Pink.

(Pozn. LL - lip liner, LP - lipstick nebo lip product - oficiální označení výrobce)


Jaká je Vaše neoblíbenější tužka na rty???? Doporučte mi ji prosím.

P.S.: Tato recenze není sponzorovaná.

Přeji krásný den.
Nicky xx

3 komentáře:

  1. Tie sú fajnovo pigmentované, páčia sa mi také tie bubble odtiene. Ja mám doma len jednu od Miss Sporty pretože ceruzky ani rúže tak bežne nepoužívam.

    OdpovědětVymazat
  2. Mam len jednu od miss sporty, ale rna moj vkus dost vysusuje pery...

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda tužky na rty nepoužívám, mám úzké rty, ale nedávno jsem si koupila jednu BeYu č. 587 v Douglasu a jsem moc spokojená:o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)