úterý 11. června 2013

Avon SuperSHOCK tužky na oči - Golden Fawn & Blackberry


V posledním katalogu Avon byli tyto tužky na oči. Vy asi víte, že jsem si před nedávnem koupila odstín Flash, se kterým jsem moc spokojená. Proto jsem neváhala a koupila jsem si také dva další limitované odstíny. 

Ráda bych dodala, že oba odstíny jsou krásně pigmentované, drží, nerozmazávají se a jsou kvalitativně na stejné úrovni jako odstín Flash. Strouhám je obyčejným ořezávátkem, ale před tím je dávám asi na 5 minut do mrazáku - jde to snadněji.

Cena za kus - 87 Kč.

Prvním dnes zmíněným bude Golden Fawn, což je studená zlatá se stříbrným odleskem. Je dost do hněda. Na oku je méně výrazná, ale přesto viditelná. Je krásně krémová. Foto přesně odpovídá barvě tužky.



Další je odstín Blackberry, což je nádherná tmavě hnědo vínová barva s vínovým odleskem "?" :D Nevím jak lépe to popsat. Na oku je krásně výrazná, je to nevšední barva. Krásně vynikne a nedělá oči zarudlé nebo podobně. Lichotí jim. Je taky krásně krémová, drží celý den jako její dvě kolegyně.



Tady jsem se jako "swatch mistr" snažila zachytit barvy.. :D 



Tyto tužky 100% doporučuji, protože jsou to ty nej tužky co jsem kdy měla!! Sice ubývají poměrně rychle, ale to je tím, že jsou krémové. Drží bezvadně, kdo je má ví. Pokud máte možnost určitě si je objednejte a nepromeškejte je! Jsou v nabídce jen do vyprodání zásob.

Nafotím s nimi nějaké líčení, aby jste viděli barvy v akci.


Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Já mám z Avon SuperSHOCK řasenku, je parádní a jsem s ní maximálně spokojená, dokonce jsem se rozhodla, že už si asi nebudu ani kupovat od Dermacolu, kterou jsem dříve měla, za 100,- parádní investice ! :)
    http://www.parfums.cz/avon/color-mascara-rasenka-pro-objem/#
    Vůbec neslepuje řasy, dává jim krásný objem... ;)
    Mám kosmetiku Avon docela ráda... ;) a tyhle tužky vypadají úžasně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s něma naprosto spokojená a můžu jen doporučit :) tu řasenku asi taky vyzkouším:)) "řada" (pokud se to tak dá nazvat)Super SHOCK se zdá být zatím asi kvalitou nejlepší co Avon má... dokonce i Pixiwoo ty tužky používají, já si Flash koupila, protože jsem ji viděla u nich:) škoda jen té malé škály barev...

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)