čtvrtek 2. května 2013

Tag - Poznejte mě blíž ♥


Včera nebo tak nějak jsem na netu našla tento Tag - poznejte mě blíž a to konkrétně u Labradoory a moc se mi líbil. Proto jsem se rozhodla, že ho taky napíšu. Já osobně mám takové Tagy, které mi o mích oblíbencích řeknou víc moc ráda. :) Například jsem vždy název jejího blogu četla jako "Labradóra" a ne "Labradůra" :) :D

Začínáme, připoutejte se :D 

1. Jsou tvé vlasy od přírody rovné nebo vlnité?

Moje vlasy jsou vlnité, ale tak 2x týdně si je žehlím, nemám jejich přirozený tvar moc ráda. :) 

 2.  Barvíš si vlasy a jak často chodíš ke kadeřníkovi?

Vlasy si barvím, červená zrovna není přirozená barva, že. :D Barvím si je zhruba 1x za 6 týdnů a už asi od 15 ti let se svěřuji do rukou mé milované sestřenice Zuzanky - je skvělá a nikdo jiný než ona mi na vlasy nesmí sahat. :D + je vyučená kadeřnice :)

 3. Nosíš ten samý účes každý den, nebo si s vlasy vyhraješ?

Můj skoro každodenní účes jsou vyžehlené vlasy a pinetka na ofině :D Jo mám je ráda, no a co.. :D Někdy, když mám vlasy fuj tak si udělám culík :D Jinak se v tom nějak vyžívám, účesy si nedělám - jen vlasy někdy natočím žehličkou.

 4. Děláš si svou vlastní manikúru a pedikúru, nebo chodíš do salonu?

Ano dělám si to sama... :D Zhruba před rokem jsem chodila na gelové nehty, takže jsem měla po starosti a na pedikúře jsem nikdy nebyla, protože se bojím, že to bude lechtat. :D

5. Jak často měníš laky na nehtech?

Lak na nehtech na rukou měním zhruba jednou týdně, i když jsou nehty ucházející, ale mám třeba ošoupané konečky atd. Na nohách asi jednou za 2 týdny. Nesnáším totiž neupravené nohy a navíc se štítím nohou ostatních lidí. :D Ble.. :D

 6. Lakuješ si nehty na nohou jen v létě, nebo i v zimě?

Jak jsem psala výše - pravidelně. Lak neřeším, dávám tam to co se mi líbí, nekombinuji to s lakem na rukou. Většinou to je buď černá nebo růžová. Hlavně tmavé barvy. V létě neonky. :)

 7. Jak dlouho ti ráno trvá, než se nalíčíš?

Asi 10 - 15 minut. Jen rychlovka.

 8. Líčíš první oči nebo používáš makeup?

Jak kdy. Dřív jsem si prvně malovala oči, potom makeup. Teď je to jak kdy, ale většinou první makeup a potom stíny. Používám většinou krémové a ty nikam neopadávají.

 9. Sbíráš makeup, nebo kupuješ jen to, co potřebuješ?

He! Já? :)))))) Já mám nadbytek makeupu ale snažím se to udržet v normě. :) Asi toho mám víc než některé holky či ženy, ale pořád se to dá. :)

 10. Jak často nosíš umělé řasy?

Tak jednou za půl roku. Moc si je neumím lepit - když už je používám, tak si lepím jen polovinu od vnějšího koutku oka. Je to přirozenější.

 11. Líčíš se každý den?

Ano, když nejsem nalíčená necítím se dobře. Je to jako bych chodila ven nahá. :D

 12. Líčíš se i v případě, kdy jsi celý den doma s rodinou?

Ano. :) Alespoň makeup a řasenku.

 13. Vyšla bys někdy z domu bez makeupu?

Možná kdyby to bylo opravdu nutné - jako vstávej, rychle, něco se stalo.. atd.

 14. Kolik drahých výrobků vlastníš?

Jeden a je to shit. :D Paleta Urban Decay :D

 15. Plánuješ si denně oblečení?

Ne :D Ale pak toho někdy odpoledne, když jdu z práce lituji. :D

 16. Jak často střídáš kabelky?

Kabelek mám asi 5 a skoro žádná z nich se mi k ničemu nehodí. :D Nosím dvě černé na střídačku. :D

17. Kdy vstáváš a v kolik chodíš spát? 

Vstávám 4:20, když mám ranní, spát chodím kolem 21:00. Když mám odpolední směnu vstávám kolem 9:00 a chodím spát po 22 hodině.

18. Jak často/kdy cvičíš?

Snažím se alespoň 1x týdně cvičit. Moc se mi ale nechce. :D Cvičím odpoledne nebo dopoledne, jak kdy.

 19. Pravák/Levák?

Pravačla, ale umím používat dobře i levou.

 20. Jak jsi vysoká?

Celých 160 cm ! :D

 21. Kolika mluvíš jazyky?

Česky, Anglicky.

22. Kolik máš zvířat?

Nejsou moje ale máme jednu fenku vlčáka a dva hady. Tudíž 3 zvířátka.

 23. Jak často se "zdržuješ" na bloggeru?

Every day. :)

24. Čteš komentáře na blogu?

Většinou jenom ty první co jsou nahoře. Ale čtu si je. :) Na svém blogu čtu všechny, samozřejmě.

 25. Vedeš si záznamy o produktech, které chceš vyzkoušet?

Ne, ale chtěla bych. :D Vždy, když jsem si napsala seznam věcí co jsem moc chtěla se něco zvrtlo a ze seznamu třeba 10 ti věcí zbylo např. 5 nebo míň. :D Občas zjistím, že to fakt nepotřebuju a ušetřím.

 26. Jak jsi přišla na název svého blogu?

Chtěla jsem něco ve smyslu deníku nebo tak. Nakonec mě napadlo Nicky´s book, které by se mělo jmenovat spíš Nicky ´s Diary, ale nevadí..:) Pak jsem zjistila, že jedna slovenská blogerka má podobný název blogu jako já, ale opravdu jsem o tom nevěděla. Nevadí. :D


Doufám, že v tomhle tagu budete pokračovat a že mi do komentářů napíšete odkaz na ten Váš. :) 

Přeji krásný den.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. Super, hmm 160cm, to jsme na tom stejně blbě:-D Jo a s těma kabelkama to mám podobně, mám jich teda víc, ale tahám pořád tři stejné dokola většinou:-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, koľko máš rokov? :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)