středa 29. května 2013

RECENZE: Dermacol Stress Relief Body Lotion


Zdravím Vás,

dneska je na pořadu dne recenze na tělové mléko od Dermacolu. 

Toto tělové mléko obsahuje olej z hroznových jadérek, který můžete nalézt nejen v kosmetice, ale také v zahraniční kuchyni. Má opravdu pestré využití. Měl by pomáhat regeneraci a hydrataci pokožky.

Tento produkt má i brášku a to sprchový gel, který voní naprosto stejně. Moje vůně je limetka a hrozny. Ovocné vůně mám moc ráda a tato mě mile potěšila. Když se namažu mám opravdu pocit, že jsem nabitá energií z té vůně a  cítím se uvolněná. 

                          



Tělové mléko má lehčí konzistenci, takže se hodí spíš na léto nebo pro lidi, kteří nemají příliš suchou pokožku - což já mám. Budu ho používat hlavně v létě, ale kvůli testování jsem ho začala používat již před měsícem, abych mohla napsat své poznatky. 
Voní opravdu báječně!! Roztírá se velmi lehce, nezanechává bílý film jako hutnější tělová mléka. Vsakuje se bez problémů. Na pokožce je po delším používání vidět rozdíl, je méně suchá, ale chtěla by něco hutnějšího. Jak jsem psala na léto to bude ideální společník. 


Obsah je 200 ml, což je podle mě dostatečně velké balení. Cena tohoto krému je 99 Kč, ale myslím, že se dá sehnat i levněji. V Rossmannu jsem ho viděla i za 44 Kč mám ten pocit. Stačí narazit na akci a kupovat tyto výrobky spíš v supermarketech a podobně, protože tam na ně mívají více akcí. 

Koupě tohoto výrobku určitě nebudete litovat, navíc si každá z nás může vybrat z velké škály vůní a zvolit si svou oblíbenou. V nabídce jsou čokoláda s pomerančem, jasmín, pistácie, meloun, zázvor. Jak jsem psala výše v nabídce je také sprchový gel, tělové mléko v kalíšku a olej. :) 

S výrobkem jsem spokojená a můžu Vám ho doporučit.

Máte doma některý z výrobků? Kterou vůni?? :)

Přeji krásný den. 
Nicky xx



4 komentáře:

  1. Měla jsem tibetský jasmín, sprcháč i tělové mléko. Sprchovej gej voněl a dost příjemněji než to mlíčko, což mě odradilo a sprcháč jsem používala ráda, ale to mléko jsem vypatlala jako krém na ruce. Melounovej sprcháč a mléko si šetřím na léto, i když je tu ta samá situace. Sprcháč voní krásně a to mléko pokulhává. A poslední o čem se zmíním je sprcháč právě s vůni hroznového vína, tedy bráška tvého recenzovaného mlíčka, a ten je úžasnej. Nádherně voní =))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já vyzkoušené nemám, ale vypadá to dobře, kde jsou hrozny, to se mi líbí, tedy hlavně vůně a líbí se mi, že je ten krém v levandulové barvě, jestli se mi to teda jen nezdá:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, tenhle sprcháč jsem v ruce ještě neměla, ale určitě vyzkouším. Jinak nejvoňavější produkty dělá rozhodně RADOX, neznám nic příjemnějšího na pokožku, co by tě dokázalo probrat do dne lépe :) V Rosmannu je teď mají do konce května asi za 35,- Kč, přičemž kvalita se rozhodně rovná produktům vyšší kategorie. Doporučuji zkusit :)

    Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Vyskúšané to nemám, ale vyzerá zaujímavo. Ja som minule natrafila na anglickú značku Radox, ktorá je v UK jednička. V DM majú ich produkty v akcii tak som si kúpila sprch. gél Eastern Spirit. Čo sa týka vône, súhlasím s Katkou, je veľmi osviežujúci. Čo sa týka konzistencie, je hustá a nezanechá pokožku mastnú, teda súhlasím s tebou, tiež preferujem hustejšie gély. Určite odporúčam vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)