pondělí 20. května 2013

RECENZE: Avon - Slupovací maska na černé tečky s 0,5% kyselinou salicylovou


V Avonu se snažím přestat nakupovat, protože mě většina naposled objednaných výrobků zklamala, ale někdy prostě člověk zatouží po produktu, který by snad mohl fungovat. Maska o které dnes bude řeč byla jako novinka v minulém katalogu pokud se nemýlím. 

Jedná se o masku proti černým tečkám s kyselinou salicylovou, kterou vůbec neznám a vlastně je mi to jedno. :D Pardon, ale chemie není moje silná stránka a nikdy nebyla. Každopádně jsem si ji objednala, protože mě její účinky na mou pleť velmi zajímali.

Moje pleť jak už asi víte, pokud čtete blog déle je sušší, citlivá a na nose/bradě mám trošku ucpané póry. Na mastnou pleť jsem ji nezkoušela - přítel se nechtěl nechat po té co mě viděl trpět při sundávání tohoto "zázraku". :)

Do svého krásného diáře jsem si v průběhu působení psala poznatky a zkušenosti, abych na nic nezapomněla a podala Vám opravdu důvěryhodné informace. 

Zjistila jsem, že:

- maska má gelovou skoro až gumovou konzistenci
- je to světle modrý průhledný gel s jemnou nevtíravou parfemací
- po nanesení na obličeji chladí
- působit má 20 minut (nebo do zaschnutí)
- aplikuje se 2x týdně na T-zónu (hlavně nos, bradu)
- po nanesení je maska lepkavá, poté opravdu HODNĚ stahuje obličej (hlavně jsem to cítila na bradě) a bylo mi to nepříjemné
- nedoporučuji dávat pod nos, protože jsem si ji aplikovala omylem skoro nad horní ret a málem jsem si cvrkla, když jsem to sundávala.. :D
- maska je slupovací, ale sundávání podle mě bolí až moc... skoro mi vytryskli slzy...asi jsem citlivka, ale opravdu mě to bolelo
- s pletí neudělá žádné extra divy - vyčistí a stáhne spíš menší póry, ale velké plus u mě má za dokonale hladkou pleť i po 2 dnech od použití

Hodnocení:

Klady :

- Vyhladí pleť
- Stáhne a vyčistí menší póry
- cena - 69 Kč (mám ten dojem)

Zápory:

- Prapodivná gumová konzistence
- Nepříjemné odstranění z obličeje


Maska u mě dopadla celkem dobře a myslím si, že ji budu i nadále používat, ale další balení si nekoupím. 

Hodnotím jako ve škole: 3

Máte s touhle maskou zkušenosti? Jak bojujete proti černým tečkám vy?? :)

Přeji krásný den 
Nicky xx

4 komentáře:

  1. http://cs.wikipedia.org/wiki/Kyselina_salicylová
    Jinak masku jsem nezkousela, ale nemam rada, kdyz mi neco stahuje xicht a nemam rada slupovaci masky. Od Avonu muzu masku s bahnem z mrtveho more, ta je hodne prijemna. Taky obcas pouziju Himalaya Herbals Neem Mask, smrdi jak psi ksiry, ale tecky docela zmizi. Dale pak OCM, ale stale se mi nepodarilo vychytat spravny pomer oleju, takze obcas se zadari plet vycistit, obcas ne.

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj, momentálně ji sundavám z obličeje a to je jak kdybych si dělala depilaci..auu

    OdpovědětVymazat
  3. Teď jí mám právě na obličeji, hrozně to studí a stahuje :-D mám strach z dalších kroků :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)