středa 8. května 2013

MOTD 8.5.2013


Dneska jsem si pro Vás připravila makeup dne :) je státní svátek, skoro každý je doma - já taky :) Proto jsem si na sebe udělala čas a trošku jsem se hýčkala super líčením:) Teda aspoň pro mě je super :) Tuto kombinaci mám ráda - světlé stíny s linkou a lehce vystínovaným vnějším koutkem. :) Použila jsem paletku Sleek Au Naturel i Snapshot, rozjasňovač od MUA, tvářenku NYX v odstínu Taupe, řasenka GS, linka ELF, a na waterline tužka Avon v odstínu Flash :))) 





Co máte dneska v plánu? u nás je počasí nic moc.... :(

Přeji hezký den Všem.
Nicky xx

4 komentáře:

  1. velmi pekny make up

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní jako vždy:o) Tohle je i moje oblíbené líčení:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ti to sluší :)
    Ráda bych tě pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway : http://dullsinea.blogspot.cz/2013/04/jarni-giveaway.html.
    Potěší mě, když se zúčastníš.

    Hezký den
    Dullsinea

    OdpovědětVymazat
  4. To líčení se ti povedlo a celkově blog :)
    Moc rada bych tě také pozvala i k nám na blog na giveaway na značku BODY BASIC, odkaz zde- http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html
    :) K.K.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)