čtvrtek 11. dubna 2013

Recenze: Essence XXXL Shine Lipgloss Fabulous Fuchsia & Nude Kiss




 Dneska se zaměřím na mé nejoblíbenější lesky na rty.
Jsou od Essence, což je jak víte oblíbená drogérková značka. Já jsem ty své koupila v Douglasu, což drogérie není, ale cena je stejná - 49,90 Kč.

Lesky jsou v pevném plastovém průhledném obalu.

Konzistence: Je tekutější, ale ne moc řídká. Ze rtů nestékají.
Barvy: Celkem odpovídají obalu, ale jsou světlejší.
Aplikátor: Je klasický leskový, ale trošku prodloužený - mrkněte dolů na fotky. Je měkký, aplikace s ním je snadná.
Vůně: Je sladší, příjemná.

Oba lesky obsahují drobounké třpytky, které nejsou na rtech cítit. 
Výdrž lesku je průměrná - nejsou nijak extra lepivé, spíš minimálně.
Tyto lesky jsou opravdu hodně lesklé.

Prvním odstínem, který jak vidíte nahoře mi dost ubyl je Fabulous Fuchsia. Tento lesk nosím v kabelce a používám ho často.
Je jen lehce zabarven do růžova. Nosím ho ráda samotný nebo přes tmavší růžovou rtěnku.


Dalším, který jsem si vybrala díky jeho nádhernému světle růžovému odstínu je Nude kiss.
Je výraznější než Fabulous Fuchsia, ale přirozeně. Rty mi zbarví lehce do růžova, což mám moc ráda. Tento lesk nechci kazit žádnou rtěnkou a proto ho nosím samotný. Občas lesky nosím v kabelce "na střídačku".


Detailní foto aplikátoru:



Obvykle ho musím namočit asi 2x než dosáhnu požadovaného efektu a pokryji celé rty.

Dávám známku: 1
Jak jsem psala jsou to mé nejoblíbenější lesky na rty a mohu je vřele doporučit těm, které nemají rády lepivé lesky. Jsou velmi lehoučké a příjemné. Určitě si pořídím i další odstíny, pokud najdu nějaké, které mi padnou do oka jako tyto dva.

Co vy a tyto lesky?

Přeji krásný den.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Nejak medzi nimi nevidím rozdiel možno sa mi o trosku viacej páči ten Nude Kiss - ešte som tieto lesky nemala možnosť vyskúšať. Veľmi pekne spracovaná recenzia :) Boggerka_Dada

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozdíl je opravdu jen malinký a to proto, že mám skoro stejně zabarvené rty, ale mám je ráda oba. Děkuji za pochvalu.

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)