úterý 9. dubna 2013

Recenze: ELF Super Glossy Lip Shine SPF 15 - Watermeloon, Malt Shake, Goddess


Recenze jsou mými oblíbenými typy článků. Proto jsem si pro Vás i dnes jednu nachystala. :)
Dneska Vám povím o dalších lescích na rty od E.L.F. kosmetiky. 

Na eshopu www.elfkosmetika.cz je najdete pod označením Lesk na rty v tubě v sekci Rty - Lesky.
Tento lesk je nabízený ve 12-ti odstínech.
Jeho cena je 39 Kč.

Konzistence: Je hustější, lepivý, dobře pigmentovaný. Na rtech vydrží.
Barvy: Odpovídají tubičce, ne však eshopu.
Aplikátor: Je zkosený, lesk se s ním aplikuje velmi snadno. Já si však pomáhám i prsty, abych docílila požadovaného efektu.
Vůně: Je ovocná, příjemná.
Tento lesk je obohacen o ochranný faktor SPF 15, což je hodí hlavně v létě, ale i v zimě. Chrání naše rty před škodlivým zářením.

Prvním a mým nejpoužívanějším odstínem je Watermeloon. Tento odstín jsem si koupila hlavně kvůli mé oblíbené EmilyNoel na ytb. Velmi ho vychvalovala a proto jsem ho při nákupu hodila do košíku i já.
Jedná se o krásnou růžovou barvu se třpytkami, která přesně odpovídá horní fotografii. Není tak výrazná, protože jak jsem psala pomáhám si prsty, abych měla lesk v tenčí vrstvě.


     Druhou krásnou barvičkou je Goddess. Je to šťavnatá béžovo - meruňková barva. Na rtech je moc krásná. Obsahuje malé třpytky, které na rtech nejsou vůbec cítit.


Posledním leskem, který vlastním je tento v odstínu Malt Shake. Je to můj nejmíň oblíbený lesk. Poprvé jsem si ho nanesla dnes na tuto fotografii. Jeho barva je na mne moc tmavá. Je to tmavě hnědá s červeným podtónem.
Není tak hustý jako předchozí dva, aplikace byla pohádková. Škoda toho odstínu. Neobsahuje žádné třpytky.


*Odstíny Malt Shake a Goddess mi byli zaslány k recenzi od E.L.F. kosmetiky

Zde máte detailní fotografii aplikátoru. Použití je snadné, lesku si vytlačím vždy pouze tolik kolik potřebuji, takže neplýtvám produktem.



Ohodnotím jako ve škole: 2
Tuto známku jsem zvolila kvůli větší lepivosti a alespoň u mě nutnosti použít při roztírání prsty. Jinak lesku nemám co vytknout. To, že mi jeden odstín nesedí je můj problém. :)

Určitě Vám je můžu doporučit. Možná časem přikoupím více odstínů, teď mám ale lesků dostatek. :)

Přeji Vám nádherný den.
Nicky xx

P.S.: Co říkáte na nové pozadí fotografií?? :)

2 komentáře:

  1. Ty barvičky vypadají krásně :) asi už se taky dokopu a udělám u Elfu svou první objednávku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se na tobě líbí nejvíce nude nebo růžová:o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)