pondělí 8. dubna 2013

Recenze: ELF Luscious Liquid Lipstick -Baby Lips & Bark


Dneska jsem se rozhodla napsat o lescích na rty, které jsou podle mě dost kupované a u lidí oblíbené. Jedná se o "tekuté rtěnky" od E.L.F..
Na eshopu se barvy vybírají spíš tak "od oka" a proto jsem Vám nafotila tyto lesky v reálu. Protože se sama nedokážu poctivě zachytit poprosila jsem o pomoc svého přítele, který je ve focení zkušenější.

Na e-shopu www.elfkosmetika.cz tento lesk seženete pod označením Luxusní tekutá rtěnka v sekci rtěnky. K dispozici je 12 barevných odstínů.
Cena je 39 Kč/kus.

Já jsem si už před delší dobou pořídila (za své vlastní peníze) dva odstíny a to Baby Lips a Bark

Konzistence lesků: Je podle mě více lepivá, ale proto déle vydrží na rtech.
Barvy: Celkem odpovídají, ale jsou světlejší.
Aplikátor: Je šroubovací - pár lidem se ale hned po prvním použití rozbil,já s aplikací nemám problém. Je krásně měkký. Vytlačíte si produktu kolik potřebujete.
Vůně: Je sladká, na rtech mentolová.

Celkově jsem s lesky spokojená a mám je ráda.

Teď se přesuneme k jednotlivým odstínům.

Odstín Baby Lips je krásná barbínkovská růžová barva. Na rtech vypadá velmi krásně a přirozeně, dodá jim krásný růžový nádech.
Používám ji buď samotnou nebo na světle růžovou rtěnku. 



Druhým odstínem je Bark. Na eshopu vypadá trošku jako světle fialková, ale doopravdy je to spíš tmavší nude barva. Je lépe pigmentovaný než předchozí lesk.



Ještě tady pro Vás mám detailní obrázek aplikátoru. Je houbičkový, zkosený. Aplikace je jak jsem psala velmi jednoduchá.



Tyto a mnoho dalších produktů seženete na stránkách www.elfkosmetika.cz.

Ohodnotím jako ve škole: 1
Tento produkt mohu vřele doporučit všem, kteří snesou mentol na rtech a více lepivé lesky.

Přeji Vám překrásný den.
Nicky xx

5 komentářů:

  1. hmm hmm, color whisper jsou lepší:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jsou protože je to nej kombinace co existuje.. rtěnka+balzám=dokonalost, aspoň pro mě :)) až si koupím tu Lush for Blush tak o nich napíšu:)

      Vymazat
  2. mala som ho dávnejšie a veľmi som bola spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá pekne, aj farba sa mi páči !

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si ji objednala. Jmenuju se Nikola Štěpánková

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)