středa 17. dubna 2013

Recenze: Avon COLORTREND rtěnka na rty v tužce - Coral You Later


Neznám moc blogerek, které by psali o kosmetice Avon. Přijde mi, že k této značce má spousta lidí ne zrovna odpor, ale myslím si, že ji nemají rádi. Asi to není IN psát o výrobcích z Avonu, ale já jsem si jich pár opravdu oblíbila a proto Vám dneska ráda napíšu o této "rtěnce", která je novinkou.

Hlavním problémem této značky je katalog, který ne zrovna vždy ukazuje správné odstíny výrobků. 

Já si vybírám řekněme "na slepo" a tak to bylo i s touto "rtěnkou". Píšu to schválně v úvozovkách, protože je to spíš rtěnka v tužce. Každopádně v katalogu se tato barva zdála jako tmavá korálová s velkým třpytem, což mne prvně odradilo a proto jsem si ji v předminulém katalogu neobjednala. No minule jsem to riskla a byla jsem mile překvapená!!

Na tomto produktu se mi líbí:

- Výdrž je velmi slušná (okolo 3 - 4 hodiny, vydrží pití i malou svačinu)
- Neobtiskává se jako rtěnka - jen lehce
-Krémová konzistence
- Přesnější aplikace (hlavně u tohoto výrazného odstínu se to hodí)
- Krásná pigmentace
- Nevysušuje rty
- Cena je nízká kolem 50 Kč
- Podle balení poznáte odstín, což je praktické

Nelíbí se mi:

- Malý výběr odstínů - pouze 4
- Šroubovací systém - vysunete, ale nezasunete zpět (možná je to kus od kusu, to nevím, mám pouze jeden odstín)
- Nevím, kolik produktu mi zbývá





Tento produkt bych hodnotila kladně a to na známku 2, kvůli velmi nepraktickému šroubovacímu systému. Jinak jsem s produktem spokojená a hlavně s odstínem, který je super na léto. 

Určitě ho budu používat, protože před odchodem z domu rty přetáhnu a dál se moc nemusím starat, protože tento produkt mi na rtech vydrží.

Máte s tímto produktem zkušenosti?

Přeji hezký den.
Nicky xx

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)