středa 10. dubna 2013

E.L.F. Spring collection 2013 + INFO o akci poštovné zdarma

Dneska bych Vás ráda upozornila na pár novinek, které si pro nás přichystal český eshop kosmetika Eyes Lips Face - www.elfkosmetika.cz

Jelikož bylo na FB ELFu dosaženo 35.000 fanoušků bude od 11.4. do 15.4. 2013 spuštěna akce Poštovné zdarma (při objednávce nad 400 Kč - platí i pro dobírku).


Dále bude uvedena na český trh nová jarní kolekce, která je tentokrát v krásných bílých obalech. Já mám všechny limitky v černých, ale tyto se mi líbí moc.

Ukážu Vám produkty, které mě oslovili a myslím si, že stojí za zmínku.

Jako první na mě vykoukla tato krásná paletka 32 očních stínů, která je ve dvou barevných provedeních. Já měla už 2 takové, jsou krásně pigmentované (ale někdo říká, že vůbec, moje byli bezvadné) a za tu cenu 175 Kč super. Přijde mi, že mají hezčí odstíny než moje paletky. Jo a navíc k nim je také štětec na aplikaci stínů, který u paletek také nebýval. Mám doma samostatně koupené dva a na aplikaci stínů nepoužívám jiné.

Odstín: Weekender


Odstín: Jet Setter - jak vidíte obsahuje tělové odstíny i výraznější hravé barvy jako stvořené na jaro. :)

I tento rok ELFík přišel s Beauty Books :) Popravdě to jsou asi ty nejlepší stíny jaké kdy ELF vyrobil - kvalitou i vším ostatním. Všechny knížečky, které jsem kdy měla v rukou byli fantastické a je to limitka, takže bych do toho šla. :) Letos si hodně ulítávají na fialové,že?:)
Cena je 145 Kč - obsahuje 12 stínů, malou tužku a aplikátor. 

Odstín: Classic


Odstín: Nude

 Moje oblíbené Beauty Book paletky jsou nyní v bílém provedení..mmm.. láká mě to moc! Co Vám budu povídat...Paletka obsahuje 48 stínů super kvality - trošku práší a aplikátor.
Cena je 175 Kč.

Odstín: Au Natural je asi můj vyvolený:) Hrozně moc se mi líbí jak mezi těmi zemitými odstíny září žlutá. :) A růžová - poslední v první řadě pod zrcátkem vypadá k sežrání. :) S touto paletkou jsem nikdy nešlápla vedle a to mám 2.


Odstín: Chic volá jaro!! :D Super barvy - určitě i pigmentace. Tato paletka to po Vás chce! :D Chce svěží jarní líčení :) 


Abych uzavřela velké paletky musím Vám ukázat ještě tuhle mega paletu 100 očních stínů. Moje sestra jednu má a její pigmentace je super. Myslím si, že je stejná jako ostatní, možná má trošku jiné a nějaké nové odstíny, ale moc se od jiných neliší. Každopádně za 275 Kč je to skvělá paletka se kterou si vyhrajete.


Dostávám se k sadám, které jsou (teda alespoň mnou oblíbené).

Moc mne láká tato sada očních stínů, štětce, tužky na oči a kleštiček na řasy, které jsou nádherně bílé!! V mojí sadě, kterou jsem kupovala minule byli černé a dávala jsem je do giveaway, protože jsem doma jedny už měla. Každopádně teď by se i hodili. Na eshopu tuto sadu najdete pod označením Kompletní sada na oči a vyjde Vás na 145 Kč. Nejsem si jistá kvalitou tužky, ale stíny které mám z minulé sady jsou ty nejpigmentovanější a nejlepší co od ELF mám.


 Poslední sadou na oči která mě zaujala je tato s označením (asi) Ultimate Eye. Pokud nejsi milovnice kleštiček a štětců máš dost, bude lepší asi tahle. Cena je stejná 145 Kč - dostaneš oční stíny, tužku na oči, řasenku a bázi pod oční stíny, kterou můžu jen a jen doporučit.


Poslední věcí která mne zaujala a o které se chci dneska zmínit je tato sada lesků na rty. Měli by mít nelepivou konzistenci. Barvy jsou nádherné jarní - od nude až po výraznou růžovou pro odvážné holky. :) Mě zaujala 100%, protože takové lesky od ELF ještě nemám a chci je!:D Je to Shimmer gloss takže bude určitě obsahovat třpytky. Jak jsou na rtech příjemné nevím. :) *Cena 145 Kč.


No a to ode mě bude dneska asi tak všechno. Doufám, že jsem Vám tuto novou kolekci alespoň trošku přiblížila, dala jsem Vám své typy a že si něco vyberete, popřípadě dáte vědět co by jste chtěli vyzkoušet atd.

Ještě bych ráda dodala, že jsem tento článek napsala ze své vlastní iniciativy, protože jsem aktivní blbec :D 

Mějte se krásně kočky.
Nicky xx

4 komentáře:

  1. Plánuju konečně udělat u Elfu nějakou objednávku, když všude na blozích vidím jejich kosmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to by byla škoda nevyužít tuto akci :) já bych ti ještě doporučila Studio tuhý pudr, zapečené tvářenky :-) to jsou moje absolutně nej nej nej produkty jaké mám:)

      Vymazat
  2. Dante Alighieri10. dubna 2013 v 13:45

    No jo, akce mívají vždycky nějakej háček. :D Nakoupit nad 400 Kč u Elfu nebývá úplně jednoduchý, když spousta věcí stojí 39 Kč. Ale musim říct, že tyhle produkty mě zaujaly a kdybych neměla asi kolem 500 stínů celkem (když sečtu barvy ve všech paletách), nejspíš bych si minimálně Au Natural pořídila.

    OdpovědětVymazat
  3. ani som nevedela ze elf ma takz sortiment :)

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tip na super vyrobok u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)