čtvrtek 28. března 2013

Vyhodnocení Giveaway ♥ + New Blog Project


Čauky,

dneska tu mám pro Vás konečně vyhodnocení giveaway, která probíhala tento měsíc. Soutěžit jste mohli o tyto dvě krásné rtěnky od Avonu v odstínu Poppy Love. Jedná se o nádhernou rudou rtěnku. Recenze + fotky ZDE.


Vybrat  dvě vítězky bylo celkem těžké. Sice se Vás nezúčastnilo moc, ale tím se Vaše šance na výhru zvýšila. :)) 

Každopádně vybrala jsem tyto dvě čtenářky:



Kontaktovala jsem Vás mailem holky. Takže si zkontrolujte své schránky.

Chtěla bych s Vaší pomocí rozjet menší projekt, nebo nevím jak jinak to nazvat. 

Každý měsíc bych chtěla dělat album na jiné téma - duben budou rty. Příští měsíc například neonky a výrazné barvy na očích? Zní to lákavě co říkáte? :)

Mělo by se jednat o album s Vašimi fotkami a následném velkém článku na blogu.

Pokud se do tohoto projektu chcete zapojit a ukázat světu svou odvahu a krásu stačí se vyfotit s výraznou podle Vás nejlepší jarní/letní rtěnkou na rtech. Vyfoťte si buď jen rty nebo celý obličej. Pokud možno doplňte také značku a odstín rtěnky, kdyby někoho uchvátila natolik, že by si ji hned chtěl koupit. :)

Fotky zasílejte na můj Fb do zpráv dejme tomu do 28.4.2013.

Autorku nejlepší a nejnápaditější fotky odměním malým dárkem.

Myslím, že je to zajímavý projekt, do kterého se snad zapojíte časem všechny. :) Navíc nejhezčí nápad bude každý měsíc odměněn. To zní fér ne?:)

Zatím se mějte krásně a přemýšlejte nad tím.
Pa Nicky xx




1 komentář:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)