neděle 17. března 2013

MOTD 17.3.2013 I ♥ green eyes

Zdravím,
dneska jsem si na sebe zase udělala trošku čas a pustila se do barev. 

Miluji zelenou a to asi možná jako čtenářky mého blogu víte. Ráda používám zelené oční stíny, protože zvýrazňují mou přirozenou zeleno modrou barvu očí. 

Dnes jsem sáhla po paletce od Sleek Snapshot a vytvořila si s ní líčení. Pro trošku ozvláštnění looku jsem do vnitřního koutku použila žlutý stín. Pro opticky delší řasy jsem si těsně nad linii řas namalovala černým matným stínem linku, kterou jsem trošku stáhla i těsně k řasám pod oko.


Na obličej jsem použila:
- Báze pod makeup Fix & Perfect od Rimmel
- Makeup Match Perfection od Rimmel v odstínu 100 Ivory
- Makeup Cover od Dermacol v odstínu 208
- Dermacol Krajkový pudr v odstínu 1
- Blush & Bronzing duo E.L.F. odstín St. Lucia (pouze bronzer)

Na obočí jsem použila:
- Set na obočí E.L.F. odstín Medium

Na oči jsem použila:
- Paletka Snapshot od Sleek (odstíny s křížkem, béžový pod obočí)


- Paletka Au Naturel od Sleek odstín Noir (černá matná) nad linii řas
- Žlutý třpytivý stín do vnějšího koutku oka z paletky 180 stínů
- Řasenka Volume Rocket od Maybelline

Na rty jsem použila:
- Figs & Rouge Balm - Peppermint & Tea Tree 


Zbytek obličeje jsem nechala neutrální, protože jsem chtěla nechat vyniknout oči. :) Myslím, že se mi můj záměr dobře podařil. :) Co říkáte?? Máte rády barvy nebo se držíte spíš při zemi s neutrálními odstíny?? :) Já myslím, že někdy není na škodu trošku se vybarvit. :)

Přeji krásnou neděli.
Nicky xx

2 komentáře:

  1. Ja zelenú veľmi nemusím, ale toto líčenie sa mi páči, naozaj pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. zelenkavé líčení ti strašně sluší :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)