pondělí 11. března 2013

MOTD 10.3.2013

Ahoj, 
dneska tady pro Vás mám můj makeup dne, který jsem měla včera.

Chtěla jsem po delší době vyzkoušet nalepovací řasy. Sice doma nemám žádné extra lepidlo (myslela jsem si, že nemám žádné), ale našla jsem jedno v řasách od E.L.F. Drží v pohodě, nemám s ním problém, takže ho budu používat i dál, než si koupím nějaké jiné.

Použila jsem přirozeně vypadající řasy. Použila jsem pouze 1/2 nebo nevím jak to popsat. Vzala jsem si z balení řasy, které bych normálně dala na jedno oko a rozstřihla je napůl a nalepila každou polovinu na jedno oko. Srozumitelné? :D



Líčení jsem udělala maximálně jednoduché.
Použila jsem bázi pod oční stíny od Dermacolu přes celé víčko, na ni dala matný béžový stín, oko vystínovala tmavším hnědým stínem. Namalovala jsem fix od Dermacolu, dala řasy, řasenku, hotovo. :) Jo a ještě pod oko jsem si nanesla světle zelený stín. Velmi jednoduché každodenní líčení. Málem bych zapomněla - na waterline jsem si namalovala tu novou Kajal tužku od Dermacolu a hned po aplikaci nešla pomalu ani vidět... moc mě zklamala:(( Vyhozené peníze...:( Brzo Vám sem o ní napíšu..
                                 

Tady trošku detailnější záběr na líčení. Foto nahoře fotil přítel, jak vidíte je v tom velký rozdíl, když se fotím sama a když mě fotí on :D ... no nedá se nic dělat..:) Na spodní fotce mám ještě rtěnku od Dermacolu v odstínu 06 (Lip Seduction Lipstick). Nevím proč na mě vypadá tak narůžověle...:X Hm... dneska asi zase nemám den...
Když se tak na tu fotku dívám, tak moje řasy jsou skoro stejně dlouhé jako ty nalepovací, jen na konci jsou trošku delší:) efekt to udělalo :) Ani nevím odkud ty řasy jsou.. stály asi 25 Kč.



Tak to bylo moje nedělní líčení.. brzo se můžete těšit na recenzi na Kajalovou tužku a také na Lip Seduction Lipstick od Dermacolu. Samozřejmě také na fix...:) No.. snad si na to nachystám dobrou náladu, abych nebyla moc zlá.. 

Mějte se krásně.
Nicky xx


5 komentářů:

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)