pondělí 18. března 2013

Avon Colortrend Lipstick - Poppy Love

Čauky, 

dneska tu mám pro Vás bližší pohled na rtěnku, kterou jsem dala do giveaway, která stále probíhá. :) 

Jedná se o rtěnku od Avonu z řady Colortrend. Vím, že v minulosti jsem doma měla asi 2 tyto rtěnky, hodně jsme je se sestřenkou milovali, hlavně tu vyblitě růžovou. :D No jo, ale byla jiná doba. Tehdy frčeli mrtvolné rty...:) To byla rtěnka, kterou jsem vypotřebovala až úúúplně do posledního ždibíčku. :D 

No, ale kvůli tomu tady dneska nejsem. :) Chci Vám představit jednu krásku, kterou by doma měla mít asi každá žena či dívka. Je to červená rtěnka.

Moje rtěnka je v odstínu Poppy Love.
Konzistence je krásně krémová, ale ne na úkor výdrže, jako to bývá u podobných rtěnek. Výdrž je velmi slušná, vydrží i lehký oběd nebo drink. Já jsem si k ní koupila i červenou konturovací tužku, protože mi to přijde víc upravené. :) Navíc se rtěnka krásně leskne.
Tento odstín je velmi univerzální,takže sedne každému odstínu pleti :)
Doporučuji Vám otřít si prstem vnitřek úst, aby jste rtěnku neměli na zubech. Otiskněte si rty do kapesníčku - popřípadě přepudrujte přes kapesníček pudrem a aplikujte rtěnku znovu. Vydrží pak opravdu dlouho. (tento krok jsem při zkoušení nedělala)



Rtěnku jsem pořídila za nějakých 50 Kč, což je nízká cena, takže si myslím, že je to rtěnka dostupná i studujícím nebo holkám, které nemají moc vysoké kapesné. Věřte tomu nebo ne, ale mě ho rodiče taky nedávali. Kupuji si kosmetiku až teď když vydělávám. 
Z Avonu se neplatí poštovné, takže si počkejte na slevy, které jsou tam skoro pořád a rtěnka Vás vyjde na pár kaček. :) 
Určitě si pořídím víc odstínů, protože tato mne moc nadchla. Vypadá skvěle!! I příteli se líbí a to je co říct, když Vám takový krvák pochválí chlap. :)

Je to krásná elegantní rtěnka a já jsem se do ní zamilovala. Nic si nedělejte z pohledů lidí, které potkáváte. Na mě lidi čumí jak na marťana, když jdu ven namalovaná. :D Nic si z toho nedělám. Lidi Vám jen závidí, protože třeba nemají odvahu na to vzít si tuto rtěnku ven!!

Líbí se Vám? Máte odstín, který by jste mi mohli doporučit??
Pa Nicky xx

9 komentářů:

  1. Vypadá opravdu nádherně, ještě žádnou opravdu červenou rtěnku nemám, tak snad budu mít štěstíčko :D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosím tě, napiš sem, kde nakupuješ Avon. Našla jsem jen nějaký neoficiální e-shopy. Na oficiálním zas vybízejí k vyhledání Avon lady. Jenže já chci objednat rovnou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Avon kupuji v práci, jedna kolegyně ho prodává - dělá Avon Lady. Já s tím nemám problém, něco objednám a na druhý den to mám doma. Pokud zboží nemá ve své prodejně (Otrokovice), tak mi ho donese do týdne. Skus kontaktovat Avon Lady.

      Vymazat
    2. No dobře, nedá se nic dělat. :)

      Vymazat
    3. Pokud bys o něco měla opravdu velký zájem můžeš mi napsat na email a mohla bych ti to vzít u mé avon lady a poslat ti to poštou,co ty na to??mail: nikolamichalcik@gmail.com

      Vymazat
  3. uzasna! U nas sa v Avone plati postovne :(

    Inak ak sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.h

    OdpovědětVymazat
  4. to je naozaj krásna farba a za dobrú cenu no nekúp to :-))

    OdpovědětVymazat
  5. ooo tak to je nádhera, fakt luxus. Ale dovolím si nesouhlasit, já nemám žádnou červenou rtěnku a ani nikdy mít nebudu, jelikož mi nesluší, vypadala bych s ní jak od kolotočů, pro někoho fakt není. Ale vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)