pátek 1. února 2013

Avon LUXE Black Tie

Dnešní příspěvek bude taková malá recenze, nebo spíš můj pohled na mou novou paletu od Avonu. Pokud jste ji třeba viděli v katalogu a uvažovali jste o ní - tady se o ní dozvíte více. :) S výrobky Avon je to těžší, protože je skoro nikdo nerecenzuje, přitom se tam pár dobrých kousků najde. :) 

 Tahle paletka je z jejich celkem nové řady Luxe. Já bych ji ovšem za luxusní nepovažovala. Podle mě to jsou ty stejné výrobky v jiných obalech. Kdyby někdo v titulku nepostřehl název, tahle se jmenuje Black Tie. :)

Moje hodnocení paletky:

Líbí se mi: 
-Pigmentace stínů na ruce i oku
-Velké zrcátko uvnitř palety
-Nabízená barevná škála paletek
-Nádherná hnědá barva s fialovo růžovými odlesky (ta nahoře podélně)
-Cena (moje byla za 159 Kč)

Nelíbí se mi:
-Prašnost stínů ( i když by se to dalo přežít)
-Nepraktické zlaté balení - stačí otisk a zůstane Vám tam
-Výdrž stínů (no, jsem rozmazlená svými Sleek paletkami, takže to berte s rezervou. Vydrží na oku cca 6 hodin s bází)
-Jak můžete vidět u bílého stínu - po odebrání malé vrstvičky se ukazuje jako hrubě namletý, což mě trošku mrzí.

Výsledek je 5 : 4 , takže bych paletku hodnotila spíše kladně
To znamená, že pokud na ně bude zase někdy akce, pořídím si klidně další paletku. :) 

Tady už Vám nabízím bližší pohled: 


Samozřejmě jsem Vás nemohla ochudit o swatche:)


Paletku jsem vyfotila pouze co se stínů týče, ale na zrcátko atd. jsem jaksi pozapomněla. Takže tady Vám ukážu paletku, kterou jsem našla na internetu (google) a té Avoňácké se hodně podobá (nebo spíš Avon jí). Je od Esteé Lauder.
 I v Avon paletce je takové obrovské zrcátko. :)) Ideální například na cestování.


Celkově bych Vám tuto paletku doporučila, hlavně pokud nemáte třeba s líčením zkušenosti - začínáte nebo třeba nemáte na stíny až tak vysoké nároky atd. :) Ale jak jsem psala je výborná třeba na cestování, nebo třeba jako dárek pro maminku, sestru. 


Doufám, že pro Vás tahle malá recenze byla alespoň trošku užitečná.

Přeji Vám nádherný den sluníčka.
Nicky xx

1 komentář:

  1. farby majú pekné, to áno, ale tá prašnosť ide v ruka v ruke s výdržou...

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)