středa 2. ledna 2013

Neutrální makeup look s ELF

Jeden z těch dnů, kdy se potřebuji rychle namalovat, protože někam spěchám nebo se mi naopak vůbec nechce malovat.... ano, přesně takový je dnešek. 


Postup líčení:
1.) Báze pod oční stíny od ELF na celé víčko.
2.) Trio od ELF - nejsvětlejší stín - na celé víčko jsem ho nanesla plochým štětcem.
3.) Druhý stín jsem nanesla chlupatým štětcem do ohybu víčka a lehce s ním oko vystínovala.
4.) Pencil brushem jsem nejtmavším stínem lehounce namalovala spodní víčko asi do 1/3 od vnějšího koutku oka.


5.) Tekuté linky od ELF v odstínu Black.
6.) Natočila jsem řasy kleštičkami + řasenka Essence.
7.) NYX Jumbo Pencil v odstínu Milk na waterline.

Na rty jsem použila rtěnku Gabriella Salvete v odstínu 01 - Lila Romantica.



Ještě bych dodala k té rtěnce, že je krásně hydratační - skoro jako barevný balzám.


Přeji krásný den.

Nicky xx

2 komentáře:

  1. Jé, ty jsi vždycky tak roztomilá na fotkách :-))) Rtěnky GS jsou fajn, taky jednu vlastním a opravdu jsou krásně krémové a hydratační.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji, až se červenám :D :) Ta rtěnka je můj nový miláček :D

      Vymazat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)