sobota 1. prosince 2012

NEW IN: China Glaze cracle & Seche Vite Top Coat

Nesnáším Českou poštu. Doručuje mi balíky tak pozdě. :-( Nevím čím to je, ale balíček z www.hairbeauty.cz mi přišel až po 5 dnech od odeslání. 

Ále! Konečně je doma! :D Héééh :-) 

Jelikož budou Vánoce a mě došel můj milovaný Top Coat bez kterého si už svůj život nedokážu představit, tato objednávka pro mně byla nutností. :D 

Seche Vite miluji z celého srdce!♥ Pokud můžu něco na milionkrát doporučit tak právě tady tu věc! Je to rychleschnoucí svrchní lak na nehty. Cena je 160Kč za 14ml. Dodává nehtům opravdu nádherný lesk:-)




Vidíte jak jim chudáčkům byla zima, že se mi orosili?? :( :D :D :D :D 




Druhým láčkem, který jsem přihodila do košíku byla China Glaze Crackle Glaze v odstínu Platinum pieces- tady na ten lak byla sleva, takže mě vyšel pouze na 60Kč, což je moc směšné :D Pokud máte zájem mrkněte na web www.hairbeauty.cz! Mají také bronzový a zlatý.




K objednávce mi také došel malý vzoreček myslím, že kondicionéru. :-) Milé :-)



Máte rádi laky China Glaze??

Zkoušeli jste praskací laky??? :-)



Hezký den Všem zlatíčka

Vaše Nicky xx




Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Vám děkuji za krásné komentáře. Dělají mi moc velkou radost!! ♥ Ráda se z Vašich rad a tipů poučím ;-)